Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44121409 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., місто Калинівка, вул.Нестерчука В., будинок 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Лужинецька +380988248280 victoriya_glazkova@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 09:38 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 15:15 |
Очікувана вартість: | 3 142 852,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 142,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2021 14:59 |
04. Протокол ТК про внесення змін до ТД.docx | |
27 жовтня 2021 09:38 |
лисіївка перелік змін.docx | |
27 жовтня 2021 09:37 |
Додаток 2 проект договору.docx | |
25 жовтня 2021 16:29 |
Додаток №5.docx | |
25 жовтня 2021 16:29 |
Додаток № 4.docx | |
25 жовтня 2021 16:29 |
Додаток №3.docx | |
25 жовтня 2021 16:29 |
Додаток 2 проект договору.docx | |
25 жовтня 2021 16:29 |
Додоток №1.docx | |
25 жовтня 2021 16:29 |
тендерка волошкова.doc |
27 жовтня 2021 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 жовтня 2021 14:59 |
04. Протокол ТК про внесення змін до ТД.docx
|
||||||
27 жовтня 2021 09:38 |
лисіївка перелік змін.docx
|
||||||
27 жовтня 2021 09:37 |
Додаток 2 проект договору.docx
|
||||||
25 жовтня 2021 16:29 |
Додаток №5.docx
|
||||||
25 жовтня 2021 16:29 |
Додаток № 4.docx
|
||||||
25 жовтня 2021 16:29 |
Додаток №3.docx
|
||||||
25 жовтня 2021 16:29 |
Додаток 2 проект договору.docx
|
||||||
25 жовтня 2021 16:29 |
Додоток №1.docx
|
||||||
25 жовтня 2021 16:29 |
тендерка волошкова.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-18-000012 ● 9a7c079a002f4fa1a604157dbf0a6831
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2022 №2-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 31 березня 2022 року №003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2022 №2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-10-25-013026-b 25.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-21 11:05:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Волошкова в с. П. Лисіївка Калинівського району Вінницької області (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-25-013026-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-26 09:30:25
поясненення з моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Волошкова в с. П. Лисіївка Калинівського району Вінницької областіі (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-25-013026-b
За результатами виконання договірних відносин за замовленням Відділу з питань управління комунальної власністю Калинівської міської ради розроблено проектно-кошторисну документацію, що пройшла відповідну експертизу (що додається).
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на той час коли проходили роботи по капітальному. У зв’язку з чим в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку» не враховуються витрати по главі 10 «Утримання служби замовника» та витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи а також авторський нагляд» за результатами чого визначається вартість робіт з врахуванням податкового навантаження.
Відповідно, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат і очікуваної вартості предмету закупівлі розміщуються не на веб-сайтах, а за результатами розробки проектно-кошторисної документації що пройшла відповідну експертизу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" |
2 921 210,80
UAH з ПДВ
|
2 921 210,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ кбк прогрес |
3 142 000,00
UAH з ПДВ
|
3 142 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" #33623460 |
Переможець |
2 921 210,80
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 14:23
|
П. Лисіївка.pdf | укладений |
03 грудня 2021 14:22
|