Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
797 406,18 UAH
UA-2021-10-25-012639-b f43f8ec24d1a45568530a0f9ed3eca07
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жеребцова Тетяна Анатоліївна

+380960539476 melnychuktanya70@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ставецька гімназія Головинської сільської ради Рівненського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 35797232
Місцезнаходження: 35052, Україна , Рівненська обл., Ставок, вул. Шевченка
Контактна особа: Жеребцова Тетяна Анатоліївна
+380960539476
melnychuktanya70@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Державної служби України з надзвичайних ситуацій для отримання висновку стосовно рівня надзвичайної ситуації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 31 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48.17 тис м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35052, Україна, Рівненська область, с. Ставок, вул.Шевченка,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару природній газ Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

25 жовтня 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-28-000026 ● d959a343f9a541aeb5b35c4ef47f4443
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

28.10.2021 № 669
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2021 № 669

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-10-25-012639-b 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-28 16:00:39

запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-25-012639-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір
(під час застосування переговорної процедури)
UA-2021-10-25-012639-b вказано, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі є умова визначена в частині другій статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), а саме виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Згідно з п.3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-012639-b не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Обгрунтування застосування переговорної процедури не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2021 №2, завантаженому в електронну систему закупівель, наявне посилання на Протокол засідання №15/09-21 від 12.10.2021 Експертної комісії з визначення рівнів і класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій та Меморандум Президента України від 30.09.2021.
У зв’язку з чим, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-012639-b не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-29 13:40:11

Обгрунтування до переговорної процедури код ДК 021:2015 -09120000-6 Газове паливо (Природний газ)

Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом відділу освіти, культури, молоді і спорту виконавчого комітету Головинської сільської ради від 1.02.2021 № 11 ,враховуючи значне пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону , який розпочався в громаді 18 жовтня 2021 року, з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, беручи до уваги протокол засідання № 15/09-21 від 12 жовтня 2021 р. Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру ( код надзвичайної ситуації 10800 – НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення ) державного рівня та Меморандум президента України про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. від 30 вересня 2021 року з метою організації закупівлі за предметом, код, національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015 -09120000-6 Газове паливо (Природний газ) враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі та керуючись ч.3 п.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини третьої пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі
В зв’язку з початком опалювального сезону в громаді з 18 жовтня 2021 року прийнятого розпорядженням сільського голови Головинської сільської ради № 95 від 12 жовтня 2021 року та враховуючи значне пониження температури зовнішнього повітря на початок опалювального сезону, експертного висновку комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій затвердженого протоколом № 15/09-21 від 12 жовтня 2021 року , керуючись част.3 пунк.2 ст.40 ЗУ « Про публічні закупівлі» замовник має право здійснити закупівлю нафти та нафтопродуктів сирих( газове паливо) у разі нагальної потреби шляхом скороченої переговорної процедури.
15 Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури:
- Розпорядження сільського голови Головинської сільської ради Рівненського району, Рівненської області;
- Протокол засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій №15/09-21 від 12 жовтня 2021 року;
- Експертний висновок регіональної комісії тз питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області №30 від 09.10.2021 року.
- Меморандум президента України про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. від 30 вересня 2021 року.
Відповідні документи на які робилися посилання додаємо.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-11-03 09:55:56

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення на Ваш запит від 28.10.2021р в межах проведення моніторингу по предмету "Природний газ" ДК 021-2015: 09120000-6: газове паливо, повідомляємо наступне: Ставецька гімназія Головинської сільської ради Рівненського району Рівненської області не є головним розпорядником бюджетних коштів . Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів від 11 жовтня 2016 р №710 " Про ефективне використання державних коштів " зі змінами щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів,а також забезпечення оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель носить рекомендаційний характер.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
Переможець 797 406,18
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 16:52

Документи

25 жовтня 2021 16:44
Електронний підпис
25 жовтня 2021 16:33
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
797 406,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 16:44
Електронний підпис
25 жовтня 2021 16:33
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 09:52
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 10:10
16-1099 ду4 (1).pdf зміни до договору
08 листопада 2022 10:00
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 13:44
16-1099 ду.pdf зміни до договору
15 серпня 2022 13:18
Електронний підпис укладений
11 серпня 2022 11:56
Зіскановане_20220721 (4).pdf зміни до договору
11 серпня 2022 11:48
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 10:11
додаткова угода зміни до договору
10 листопада 2021 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 16-1099/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни на 1 куб. м. газу
Номер договору про закупівлю: 16-1099/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів використання природного газу
Номер договору про закупівлю: 16-1099/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 603 069,56
UAH (в тому числі ПДВ 100 511,59 UAH)