Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт тротуару по вул. Князів Коріатовичів в районі житлових будинків № 64, 66 в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
203 100,00 UAH
UA-2021-10-25-011568-b bce7b379140d4112a17133c03908f0a0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Білоус

+380384931739 bilousludmila777@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356364
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5
Контактна особа: Людмила Білоус
+380384931739
bilousludmila777@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівлю «Поточний ремонт тротуару по вул. Князів Коріатовичів в районі житлових будинків № 64, 66 в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» було двічі відмінено в зв’язку з поданням до участі менше двох пропозицій (ідентифікатор закупівлі 1: UA-2021-08-13-006524-a, ідентифікатор закупівлі 2. UA-2021-08-31-007362-a), керуючись п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право застосувати переговорну процедуру. При цьому, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 14:35
Оскарження наміру укласти договір: 13 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт тротуару по вул. Князів Коріатовичів в районі житлових будинків № 64, 66 в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Князів Коріатовичів в районі житлових будинків № 64, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг підписання сторонами акта наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

25 жовтня 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 15:46
protokol_196.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-27-000032 ● e516b6a2051f4904914fc51bca7538f8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
27.10.2021 № 656
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 27.10.2021 № 656
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2021-10-25-011568-b 25.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок від 01.11.2021 року, повідомляємо про наявні причини неможливості усунення виявлених порушень. Переговорна процедура закупівлі - Поточний ремонт тротуару по вул. Князів Коріатовичів в районі житлових будинків № 64, 66 в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-25-011568-b) щодо якої було здійснено моніторинг була застосована як виняток згідно із пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації). Враховуючи те, що підставою для застосування переговорної процедури закупівлі було двічі відмінених процедури відкритих торгів у зв’язку із поданням до участі менше двох пропозицій (ідентифікатор закупівлі 1: UA-2021-08-13-006524-a; ідентифікатор закупівлі 2: UA-2021-08-31-007362-a), усунути виявлене порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082 є неможливим через відсутність технічної можливості. Крім того, враховуючи те, що органом державного фінансового контролю за результатами аналізу питань щодо дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону - порушень не встановлено, вважаємо, що вказане порушення не призвело до порушень основних принципів закупівель. Разом з тим, замовником в межах законодавства буде вжито заходів щодо недопущення порушення, визначеного у висновку щодо даного моніторингу в подальшому.

2021-11-03 13:24:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНБУД"
#33292736
Переможець 159 858,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 14:35

Документи

02 листопада 2021 14:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 14:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНБУД"
#33292736
159 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 14:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 14:36
DU_1_341.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 16:40
Scan_dog_341.pdf укладений
18 листопада 2021 16:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 грудня 2021 10:14
139 741,20 UAH UA728201720344290024000030379
Департамент ЖКГ Кам.-Под. міської ради
UA883253650000002600701271211
КП"Комунбуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 341
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2021 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 139 741,20
UAH (в тому числі ПДВ 23 290,20 UAH)