Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356364 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
Контактна особа: |
Людмила Білоус +380384931739 bilousludmila777@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 14:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | підписання сторонами акта наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
25 жовтня 2021 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 15:46 |
protokol_196.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-27-000032 ● e516b6a2051f4904914fc51bca7538f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
27.10.2021 № 656
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.10.2021 № 656
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2021-10-25-011568-b 25.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок від 01.11.2021 року, повідомляємо про наявні причини неможливості усунення виявлених порушень. Переговорна процедура закупівлі - Поточний ремонт тротуару по вул. Князів Коріатовичів в районі житлових будинків № 64, 66 в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-25-011568-b) щодо якої було здійснено моніторинг була застосована як виняток згідно із пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації). Враховуючи те, що підставою для застосування переговорної процедури закупівлі було двічі відмінених процедури відкритих торгів у зв’язку із поданням до участі менше двох пропозицій (ідентифікатор закупівлі 1: UA-2021-08-13-006524-a; ідентифікатор закупівлі 2: UA-2021-08-31-007362-a), усунути виявлене порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082 є неможливим через відсутність технічної можливості. Крім того, враховуючи те, що органом державного фінансового контролю за результатами аналізу питань щодо дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону - порушень не встановлено, вважаємо, що вказане порушення не призвело до порушень основних принципів закупівель. Разом з тим, замовником в межах законодавства буде вжито заходів щодо недопущення порушення, визначеного у висновку щодо даного моніторингу в подальшому.
2021-11-03 13:24:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНБУД" #33292736 |
Переможець |
159 858,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:36
|
DU_1_341.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 16:40
|
Scan_dog_341.pdf | укладений |
18 листопада 2021 16:39
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 грудня 2021 10:14
|
139 741,20 UAH | UA728201720344290024000030379 Департамент ЖКГ Кам.-Под. міської ради |
UA883253650000002600701271211 КП"Комунбуд" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |