Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по капітальному ремонту приміщення Красилівського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м.Красилів, вул.. Центральна,38
Очікувана вартість
52 235,00 UAH
UA-2021-10-25-011010-b b19f75fa51a34ba2aaa014ecd0365faf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Інна Дмитрівна

+380382701854 km.prozorro@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 44070171
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пилипчука,17
Контактна особа: Бондарчук Інна Дмитрівна
+380382701854
km.prozorro@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 15:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 15:38
Очікувана вартість: 52 235,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 261,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічний нагляд за виконанням робіт по капітальному ремонту приміщення Красилівського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м.Красилів, вул.. Центральна,38
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за виконанням робіт по капітальному ремонту приміщення Красилівського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м.Красилів, вул.. Центральна,38
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, вул. Центральна,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Технічний нагляд за виконанням робіт по капітальному ремонту приміщення Красилівського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м.Красилів, вул.. Центральна,38 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 15:35
Додаток_4_Iнформацiя ДПС.doc
25 жовтня 2021 15:35
Додаток3 Договір.doc
25 жовтня 2021 15:35
Додаток 2 форма пропозиції ДПС.doc
25 жовтня 2021 15:34
Додаток 1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДПС.doc
25 жовтня 2021 15:34
Оголошення ДПС .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 48 500,00
UAH з ПДВ
48 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 13:08
Електронний підпис
02 листопада 2021 13:05
Електронний підпис
02 листопада 2021 13:03
Технічне завдання.pdf
02 листопада 2021 13:03
відгук 1.PDF
02 листопада 2021 13:03
наявність працівників.pdf
02 листопада 2021 13:03
File0334.PDF
02 листопада 2021 13:03
ІSO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#22988294
Переможець 48 500,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 10:42

Документи

08 листопада 2021 10:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#22988294
48 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 10:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 16:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 17:12
3 тех крас.pdf зміни до договору
31 грудня 2022 17:11
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 18:00
додаткова угода 01.181121.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 17:49
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 13:39
ДУ тех нагляд 01 18 1121.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 13:35
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 17:32
01 181121.pdf укладений
19 листопада 2021 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 01/181121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додоється календарний графік на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 01/181121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 01/181121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 13 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 216,67 UAH)