Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spare parts for special purpose vehicles, code 34330000-9 according to DK 021: 2015 "Spare parts for trucks, vans and cars"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Назар Жерліцин +2546601 nzherlitsyn777@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Nazar Zherlitsyn +2546601 nzherlitsyn777@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 830 136,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 6 Розділу VІ Тендерної документації. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Publication date: | 25 жовтня 2021 14:30 |
Enquiries until: | 20 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 830 137 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,96 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 14:30 |
ТД ЗЧ до автомобілів спецпризначення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-22-000059 ● 87361b3ddf7b487f8db1e8d71e85af87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2022 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2022 № 345
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2022 № 345.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-25-008817-b, 25.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-23 13:11:44
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-25-008817-b, яка проводилась
комунальним підприємством «Київпастранс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Проведеним моніторингом встановлено, що очікувана вартість процедури закупівлі становить 830 136,62 грн з ПДВ, вид закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити причини оголошення процедури торгів як відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-28 15:27:26
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 23.11.2022 р. до процедури закупівлі Запасні частини до автомобілів спецпризначення, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-25-008817-b, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є заявка філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс» щодо кількості товару. При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взята до уваги наявність транспорту на філіях та відокремлених підрозділах для визначення асортименту товару. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість товару визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ФОП Феоктістов Віталій Анатолійович» та ТОВ «Агротехцентр».
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі слід зазначити, що дана інформаціє на інших веб-сайтах не розміщувалася.
Пунктом 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708 (далі — Порядок № 708).
Відповідно до п. 3 р. І Порядку №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Відповідно до статуту Комунального підприємства «Київпастранс», затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 24.10.2001 №2276, - Комунальне підприємство «Київпастранс» є суб’єктом господарювання, заснованим на комунальній власності територіальної громади м. Києва, відповідно до рішення Київради від 30.11.2000 №101/1078 та від 02.01.2001 №61/1495 з метою забезпечення надання послуг з перевезення пасажирів наземним автомобільним та електротранспортом у м. Києві.
Дотримання задовільного технічного стану рухомого складу КП «Київпастранс» вимагає постійної наявності достатньої кількості запасних частин або можливості в найкоротші терміни закупівлі необхідних матеріалів, які водночас повинні відповідати вимогам заводів-виробників комплектуючих наявного рухомого складу.
Несвоєчасна заміна запасних частин або їх відсутність несе за собою великий ризик збою в роботі міського пасажирського транспорту м. Києва, а також впливає на готовність рухомого складу до виконання необхідних завдань.
Необхідно зазначити, що на дату оголошення закупівлі Запасні частини до автомобілів спецпризначення, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-25-008817-b, очікувана вартість предмета закупівлі 830 136,62 КП Київпастранс» були оголошені наступні закупівлі: - Запасні частини до автомобілів спецпризначення, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-009102-b, очікувана вартість предмета закупівлі 1 016 848,34 грн.
- Запасні частини до автомобілів спецпризначення, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-18-014043-c, очікувана вартість предмета закупівлі 555 369,76 грн.
- Комплектуючі до машин спецпризначення, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-19-013087-c, очікувана вартість предмета закупівлі 1 309 830,68грн.
- Запасні частини до автомобілів спецпризначення, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-19-005236-c, очікувана вартість предмета закупівлі 757 777,12 грн.
Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою КП «Київпастранс» було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою відповідно до вимог законодавства.
Додається:
Комерційна пропозиція ТОВ «Агротехцентр» на 10 арк.
Комерційна пропозиція ФОП Феоктістов В.А. на 10 арк.
Скрін обґрунтування закупівель на 2 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-06 18:51:11
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-25-008817-b, яка проводилась
комунальним підприємством «Київпастранс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За умовами тендерної документації (частина 6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») визначено, що з метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Надати до моніторингу документальне підтвердження надання переможцем забезпечення виконання договору відповідно до умов тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 11:39:42
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 06.12.2022 р. до процедури закупівлі Запасні частини до автомобілів спецпризначення, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-25-008817-b, про надання документального підтвердження щодо надання переможцем забезпечення виконання договору відповідно до умов тендерної документації.
Повідомляємо, що ФОП Феоктістов Віталій Анатолійович виконав вимоги п. 6 р. VІ тендерної документації та п. 4.3.1 Договору від 31.12.2021 №52.21-345 в частині забезпечення виконання договору про закупівлю, що підтверджується платіжним дорученням від 29.12.2021 №78.
Додається:
Платіжне доручення від 29.12.2021 №78.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Західний офіс Держаудитслужби Щодо надання інформації до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-25-008817-b від 09.12.2022 повідомляю наступне. Начальником управління правового та кадрового забезпечення було проведено нараду з уповноваженими особами КП «Київпастранс» щодо виявленого порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та звернула увагу на дотримання вимог даного Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Додається: Протокол наради від 15.12.2022.
2022-12-16 11:03:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 5, 8, 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП "ФЕОКТІСТОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "Куля Валентин Анатолійович" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФЕОКТІСТОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
690 369,00
UAH з ПДВ
|
690 369,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Куля Валентин Анатолійович" |
829 296,00
UAH з ПДВ
|
829 296,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ФЕОКТІСТОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2727212556 |
Переможець |
690 369,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:36
|
52.21-345 ДУ№1 .pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:39
|
52.21-345.pdf | укладений |
06 січня 2022 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відстотків суми, визначеної в початковому договорі |
Номер договору про закупівлю: | 52.21-345 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |