Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
колодки гальмівні
brake pads
brake pads
Очікувана вартість
5 262 762,00 UAH
UA-2021-10-25-003205-a ● a13a2b55dd044d349183d402699349f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія 380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Круть Євген Олегович (056)793-05-42 E.krut@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Gubarenko Viktoria Anatoliyivna 380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Krut Yevhen Olehovych (056)793-05-42 E.krut@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2021 19:00 |
Очікувана вартість: | 5 262 762,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 314,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52628 UAH |
Publication date: | 25 жовтня 2021 17:07 |
Enquiries until: | 16 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 листопада 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 5 262 762 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 314 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
колодки гальмівні
brake pads
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6021 шт.
Колодка гальмівна локомотивна гребенева типу «М»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52520, Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове, Харківська, 1а
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Brake pad locomotive ridge type "M"
CPV: 34631000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
3368 шт.
Колодка гальмівна для електровозів типу «ЧС»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52520, Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове, Харківська, 1а
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Brake pad for electric locomotives type «ЧС»
CPV: 34631000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
2040 шт.
Колодка фосфориста для електропоїздів тип «Ф»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52520, Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове, Харківська, 1а
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Phosphorist shoe for electric trains type "Ф"
CPV: 34631000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
104 шт.
Колодка гальмівна чавунна типу "С" зі вставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52520, Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове, Харківська, 1а
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Brake shoe pig-iron type "C" with an insert
CPV: 34631000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем на 45-й банківський день від дати поставки товару за умови наявності належним чином оформленого акту приймання-передачі товару. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 11:43 |
ТД зі змінами .docx | |
18 листопада 2021 11:43 |
Зміни 1 .docx | |
25 жовтня 2021 17:04 |
ТД Колодка 22.docx |
18 листопада 2021 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2021 11:43 |
ТД зі змінами .docx
|
|||
18 листопада 2021 11:43 |
Зміни 1 .docx
|
|||
25 жовтня 2021 17:04 |
ТД Колодка 22.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 12 листопада 2021 15:26
Дата відповіді: 17 листопада 2021 14:48
Просимо роз’яснити, що саме має на увазі Замовник під аналогічним договором? Це повинен бути: договір на постачання частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху; або договір на постачання будь-якого типу колодки для залізничного транспорту?
Відповідь: Предмет закупівлі визначається НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 р. № 708. Згідно п.3 розділу 1 «Загальні положення» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 34630000-2«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (колодки гальмівні) має містити інформацію про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів із закупівлі ідентичної або тотожної продукції та аналогічного/аналогічних договору/договорів на закупівлю продукції з подібними або схожими характеристиками (вимоги Додатку 1 тендерної документації).
Термін постачання
Дата подання: 12 листопада 2021 15:27
Дата відповіді: 17 листопада 2021 10:09
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до строку поставки продукції та передбачити замість «не пізніше 15 робочих днів» - «не більше 45 календарних днів», тому що цей термін включає не тільки виробництво, транспортування, а й митне проходження.
Відповідь: Доброго дня! Колодка гальмівна відноситься до переліку стратегічних запчастин. Наявність гальмівних колодок в необхідній кількості безпосередньо впливає на безпеку руху, тому їх поставка повинна виконуватись в найкоротші терміни. Тому зміна термінів постачання колодок гальмівних в більшу сторону не є можливою.
Перенесення строків подання ТП
Дата подання: 12 листопада 2021 15:28
Дата відповіді: 17 листопада 2021 10:13
Просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на більш пізнішу дату, у зв’язку із нестачею часу на підготовку усіх необхідних документів тендерної пропозиції.
Відповідь: Доброго дня! Колодка гальмівна відноситься до переліку стратегічних запчастин. Наявність гальмівних колодок в необхідній кількості безпосередньо впливає на безпеку руху. Для виключення перебоїв в поставках гальмівної колодки на початку 2022 року перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій на більш пізнішу дату не є можливим.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-25-003205-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 26 жовтня 2021 11:42
умови оплати
Шановний Замовнику, просимо Вас для можливості участі в закупівлі змінити терміни умов оплати, та викласти в наступній редакції, що оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару протягом 10 банківських днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2021 14:45
Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-10-25-003205-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 27 жовтня 2021 09:43
бюджет закупівлі
Шановний Замовник, у зв'язку із значним подорожчанням вартості шихтових матеріалів та сировини просимо підвищити бюджет закупівлі до ринкових цін- на 30-35%.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2021 09:36
Доброго дня! На жаль, на даний час підвищення очікуваної вартості вказаної закупівлі не є можливим.
Номер вимоги: UA-2021-10-25-003205-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ", Код ЄДРПОУ:23581034
Дата подання: 28 жовтня 2021 17:36
Вимога до предмету закупівлі
1. Уважно вивчавши тендерну документацію на закупівлю колодок чавунних гальмівних, порівнявши рівень цін запропонованих Вами. Для того щоб підприємство мало змогу прийняти участь у закупівлі, укласти договір та забезпечити своєчасне постачання продукції необхідної кількості та якості, просимо переглянути рівень цін в сторону збільшення не менш як на 30%.
2. Змінити терміни оплати, з 45 банківських днів до погоджених і діючих термінів розрахунків при постачанні продукції Філії «ЦЗВ» та інших Відокремлених підрозділів АТ «Укрзалізниця», на : "..оплата за кожну партію поставленого Товару здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на кожну партію Товару."
Розгорнути
Згорнути
2. Змінити терміни оплати, з 45 банківських днів до погоджених і діючих термінів розрахунків при постачанні продукції Філії «ЦЗВ» та інших Відокремлених підрозділів АТ «Укрзалізниця», на : "..оплата за кожну партію поставленого Товару здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на кожну партію Товару."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2021 08:29
Доброго дня! 1.На жаль, на даний час підвищення очікуваної вартості вказаної закупівлі не є можливим. 2.Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій