Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію (код за ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; номенклатурна позиція предмету закупівлі: Коміда ФКУ С, код за ДК 021:2015: 15881000-7 - Гомогенізовані продукти харчування)
Очікувана вартість
61 200,00 UAH
UA-2021-10-25-001011-a c777878fbcf240778b6cb17380e1ec1e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ящук Альона Василівна

+380635512566 alonayashchuk958@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 25502352
Вебсайт: http://cpmsd3.com.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Ящук Альона Василівна
+380635512566
alonayashchuk958@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 61 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 306,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Оголошення спрощеної закупівлі у зв’язку з наявністю сукупних підстав, а саме перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі: спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію (код за ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; номенклатурні позиції предмету закупівлі: Коміда ФКУ С (або еквівалент), код за ДК 021:2015: 15881000-7 - Гомогенізовані продукти харчування, Коміда ФКУ В Піна Колада (або еквівалент), код за ДК 021:2015: 15881000-7 - Гомогенізовані продукти харчування) (ID: UA-2021-03-18-009185-c), перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю №31 від 29 березня 2021 р. в бік зменшення та передбачуваним виділенням додатковим коштів. Найменування: НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 банки
Спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію (код за ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; номенклатурна позиція предмету закупівлі: Коміда ФКУ С, код за ДК 021:2015: 15881000-7 - Гомогенізовані продукти харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету згідно видаткових накладних. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 30-ти календарних днів після поставки Товарів Замовнику та підписання накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВінФран" 61 020,00
UAH з ПДВ
61 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВінФран"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВінФран"
#44301056
Переможець 61 020,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 16:00

Документи

03 листопада 2021 15:59
Електронний підпис
03 листопада 2021 15:56
Протокол №18В

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВінФран"
#44301056
61 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2021 15:59
Електронний підпис
03 листопада 2021 15:56
Протокол №18В

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 15:15
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
25 січня 2022 15:13
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 11:29
Додаткова угода_2_21 грудня 2021 р.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 09:53
Додаткова угода_1_14 грудня 2021 р.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 11:05
Договір про закупівлю №64 укладений
08 листопада 2021 11:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію (код за ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; номенклатурна позиція предмету закупівлі: Коміда ФКУ С, код за ДК 021:2015: 15881000-7 - Гомогенізовані продукти харчування) 18 банки 3 390,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (зміна джерел надходження коштів)
Номер договору про закупівлю: №64
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: №64
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію (код за ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; номенклатурна позиція предмету закупівлі: Коміда ФКУ С, код за ДК 021:2015: 15881000-7 - Гомогенізовані продукти харчування) 17 банки 3 388,11
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 598,00
UAH