Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ для Мащанського ліцею Малолюбашанської сільської ради
Очікувана вартість
571 113,00 UAH
UA-2021-10-25-000439-a f31b5398c8144d29b48e7ebd734b39dc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Віта Вікторівна

+380365763316 mlosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42296427
Місцезнаходження: 35009, Україна , Рівненська обл., с Мала Любаша, с Мала Любаша Костопільського району Рівненської області
Контактна особа: Шевчук Віта Вікторівна
+380365763316
mlosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник керується протоколом №31 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області від 09 жовтня 2021 року та протоколом засідання №15/09-21 від 12 жовтня 2021р. Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 10:08
Оскарження наміру укласти договір: 31 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Місце знаходження: 35009, Рівненська обл, с. Мала Любаша, вул. Соборна, 10. Категорія: Орган місцевого самоврядування. Застосування Переговорної процедури відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34500 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35044, Україна, Рівненська область, c.Маща, вул.Центральна,61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 70
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 30

Тендерна документація

25 жовтня 2021 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-26-000056 ● 8a672f089a384cbe829bccd3135268e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

26.10.2021 № 654
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.10.2021 № 654

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-10-25-000439-a 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-26 16:39:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Природного газу (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-25-000439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-000439-a, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону, зокрема: Замовник керується протоколом №31 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області від 09 жовтня 2021 року та протоколом засідання №15/09-21 від 12 жовтня 2021р. Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону (виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера) та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником? Також, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-000439-a не містить вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону?
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-27 11:38:08

ПОЯСНЕННЯ до Моніторингу до закупівлі Природний газ для Мащанського ліцею Малолюбашанської

Відділ освіти, молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради надає відповідь на моніторинг закупівлі UA-M-2021-10-26-000056 . Чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-000439-a не містить вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? Під час оприлюднення процедури закупівлі за номер ID: UA-2021-10-25-000439-а стався технічний збій і ми, як Замовник невчасно виявили, що Протокол №31 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області від 09.10.2021 року та Протокол засідання №15/09-21 Державної служби України з надзвичайних ситуацій експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 року система не завантажила, перейшли наступний етап підписання/накладання електронно-цифрового підпису після чого усунути виявлені порушення стало неможливо.
На вимогу, що стосується, вимог пункту 4' постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо відділ освіти, молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, а отримувачем. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо: відповідно до меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. (далі - Меморандум) укладено 30 вересня 2021 року між: Кабінетом Міністрів України в особі Прем’єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України та Міністра енергетики України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад, для установ та організацій, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів, та використовують природний газ для забезпечення всіх своїх потреб, пропозиція укладати договори постачання природного газу із строком поставки до 31 грудня 2021 року та, окремо, на весь 2022 рік за ціною -13659,63 гривень за 1000 куб.м (без ПДВ та без урахування тарифу на послуги з транспортуванню природного газу); на виконання РОЗПОРЯДЖЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 жовтня 2021 р. № 1234-р « Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України п.3 про укладання договорів постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору.
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі ми керувалися наступним розрахунком.
Ціна природного газу за 1000 куб. м газу без ПДВ – 13 658,42 грн., крім того податок на додану вартість за ставкою 20%, крім того тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи – 124,16 грн. без ПДВ, коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді на рівні 1,10 умовних одиниць, всього з коефіцієнтом – 136,576 грн., крім того ПДВ - 20% , всього з ПДВ – 163,89 грн. за 1000 куб. м. Всього ціна газу за 1000 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу становить 16 554,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі на 2021-2022 рік становить 571113,00 гривень : з них 163884,60 грн – витрати на 2021 рік, 407228,40грн. –витрати на 2022 рік.
Відповідно до довідки про зміни помісячного розпису асигнувань (за винятком надання кредиту) загального фонду бюджету на 2021 рік Фінансового відділу виконавчого комітету Малолюбашанської сільської ради №145 від 21.09.2021, підстава рішення сесії від 21.09.2021, довідки про зміни до кошторису на 2021 рік відділу освіти, молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради №90 від 22.09.2021 , кошторисні призначення за КЕКВ 2274 «Оплата природного газу» становлять 300,000 тисяч гривень, що більш ніж достатньо для закупівлі газу на 2021рік.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти, молоді і спорту Малолюбашанської сільської ради надає інформацію про неможливе усунення порушення шляхом відміни переговорної процедури закупівлі ID: UA-2021-10-25-000439-a відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону. Замовником допущена технічна помилка: не завантажилися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (документальне підтвердження) - це є порушенням пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, але враховуючи складність проведення даної процедури, адже вона проводилася на виконання пункту 10 МЕМОРАНДУМУ про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022рр, від 30.09.2021 та відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021р.№1243-р ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» 12.10.201 розмістила на власному веб-сайті Алгоритм дій щодо укладання договорів постачання природного газу БЮДЖЕТНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ із ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» і загальну доступність документів на, які посилається Замовник - Протокол №31 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області від 09.10.2021 року та Протокол засідання №15/09-21 Державної служби України з надзвичайних ситуацій експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 року, недопущення виникнення зриву опалювального сезону відділ освіти не міг відмінити процедуру закупівлі і усунуте дане порушення. На майбутнє з метою недопущення вказаних порушень зобов’язуємося здійснювати заходи, які будуть спрямовані на підвищення рівня кваліфікації уповноваженої особи та тендерного комітету, зокрема заплановано навчання на 24.11.2021 року, а також бути уважними при публікації закупівель.

2021-11-12 10:06:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
Переможець 571 113,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 10:08

Документи

25 жовтня 2021 10:08
Електронний підпис
25 жовтня 2021 10:01
Повідомлення (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 10:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
571 113,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 10:08
Електронний підпис
25 жовтня 2021 10:01
Повідомлення (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2022 11:17
Додаткова угода _1 до договору _16-1071.pdf зміни до договору
11 серпня 2022 11:14
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 11:34
Додаткова угода №1 зміни до договору
09 листопада 2021 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям Постанови Кабінету Міністрів України від 19.07.2022 №812 "Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам" ( Із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2022 №839)
Номер договору про закупівлю: 16-1071/21-bo-Ї
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML