Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки програмного забезпечення для оптимізації операційних систем - технічна підтримка вебсайту виконавчого комітету Житомирської міської ради
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2021-10-23-005431-b 8df79d8007f94a54b4a7b5c15fc1c75d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72120000-2: Консультаційні послуги з питань аварійного відновлення апаратного забезпечення


Згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки програмного забезпечення для оптимізації операційних систем- технічна підтримка вебсайту виконавчого комітету Житомирської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Майдан імені Сергія Павловича Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72120000-2 — Консультаційні послуги з питань аварійного відновлення апаратного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

23 жовтня 2021 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕОТМ"
#43429863
Переможець 49 000,00
UAH
23 жовтня 2021 14:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 14:40
дог_257.PDF укладений
23 жовтня 2021 14:40