Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудит повного пакету річної фінансової звітності Замовника за 2021, 2022 звітні роки
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2021-10-23-004090-b 35aac65c83284c538677c8011a237bfe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Василь Васильович

+380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ Прикарпаттяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131564
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Контактна особа: Костюк Василь Васильович
+380342594336
Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 10:00
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


76014 м. Івано-Франківськ вул.Індустріальна,34 код 00131564, категорія замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудит повного пакету річної фінансової звітності Замовника за 2021, 2022 звітні роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з моменту отримання Замовником рахунку-фактури, виставленого Виконавцем після підписання Сторонами акту прийому-передачі наданих послуг за результатами надання професійних послуг, відповідно до умов цього Договору Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 12:58
Оголошення послуги аудит. ф.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-23-004090-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33833362
Дата подання: 24 жовтня 2021 20:32
Забезпечення відкритості та прозорості проведення закупівлі
1. Додатком 7 до Оголошення закупівлі №UA-2021-10-23-004090-b передбачено надання учасником повної довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення службової (посадової) особи учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію, до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, а також довідки, виданої уповноваженим органом, з інформацією про те, що у учасника спрощеної закупівлі відсутня заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Допорогові закупівлі є відкритими, чесними, доцільними та такими, що забезпечують добросовісну конкуренцію та однакові умови для всіх учасників.
Вимога про надання учасником на етапі подання пропозиції для участі закупівлі довідок з МВС та ДПС є такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі через можливість не отримати дані документи у встановлені закупівлею №UA-2021-10-23-004090-b терміни та суперечить основним принципам проведення закупівель та не забезпечує добросовісну конкуренцію.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо за необхідне внести зміни до Додатку 7 до Оголошення закупівлі №UA-2021-10-23-004090-b, виключивши вимогу щодо надання довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України та довідки, виданої уповноваженим органом, з інформацією про те, що у учасника відсутня заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи задля забезпечення відкритості та прозорості проведення закупівлі №UA-2021-10-23-004090-b.

2. Пунктом 12 Додатку 7 до Оголошення закупівлі №UA-2021-10-23-004090-b встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника досвіду здійснення аудиторських перевірок фінансової звітності, складеної відповідно до МСФЗ для не менше як трьох суспільно значущих підприємств, які мають обсяг усіх активів не менше 3 000 000 000,00 грн. та які на момент виконання завдання здійснювали господарську діяльність з реалізації електричної енергії місцевими локальними мережами або з розподілу електричної енергії.
Встановлення критерію щодо обсягу активів, а також класифікації підприємства як таких, що становлять суспільний інтерес, є дискримінацією. Дана вимога суперечить основним принципам проведення закупівель, штучно обмежуючи коло потенційних учасників закупівлі.
До того ж, надання листів-відгуків із зазначенням обсягу усіх активів контрагента є штучно видуманим критерієм Замовника для цілеспрямованого обмеження кола потенційних учасників, що суперечить основним принципам проведення закупівель.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо за необхідне внести зміни до пункту 12 Додатку 7 до Оголошення закупівлі №UA-2021-10-23-004090-b, виключивши вимогу щодо наявності досвіду надання послуг виключно підприємствам, що становлять суспільний інтерес з обсягом усіх активів не менше 3 000 000 000,00 грн. та надання листів-відгуків із зазначенням обсягу активів контрагента учасника задля забезпечення відкритості та прозорості проведення закупівлі №UA-2021-10-23-004090-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2021 10:18
Відповідь надано у вкладеному файлі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АУДИТ-СЕРВІС ІНК" 799 000,00
UAH
799 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АУДИТ-СЕРВІС ІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АУДИТ-СЕРВІС ІНК"
#13659226
Переможець 799 000,00
UAH
08 листопада 2021 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АУДИТ-СЕРВІС ІНК"
#13659226
799 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 08:53
Договір 20211954.pdf укладений
19 листопада 2021 08:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Аудит повного пакету річної фінансової звітності Замовника за 2021, 2022 звітні роки 1 послуга 799 000,00
UAH