Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Telephone and data services (Data services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 22178632 |
Вебсайт: | http://www.ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Гринишин Петро Орестович 380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" v osobi ivano-frankivskoi dyrektsii |
National ID: | 22178632 |
Contact point: |
Hrynyshyn Petro 380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 22:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 19:58 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 15:22 |
Очікувана вартість: | 2 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 жовтня 2021 22:26 |
Enquiries until: | 13 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 листопада 2021 19:58 |
Information
Estimated total value: | 2 020 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Оператора до 20-го числа місяця, наступного за звітним, а також шляхом заліку взаємних грошових вимог Сторін згідно з п. 3.7 Договору. Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Івано-Франківської дирекції, місцезнаходження, 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6, єдрпоу , 22178632. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 12:40 |
Перелік змін 12.11.2021 р..docx | |
12 листопада 2021 12:40 |
Тендерна документація - Нова редакція.docx | |
12 листопада 2021 12:40 |
Perelik zmin 12.11.2021 r..zip | |
12 листопада 2021 12:40 |
Tenderna dokumentatsiia - Nova redaktsiia.zip |
12 листопада 2021 12:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2021 12:40 |
Перелік змін 12.11.2021 р..docx
|
|||
12 листопада 2021 12:40 |
Тендерна документація - Нова редакція.docx
|
|||
12 листопада 2021 12:40 |
Perelik zmin 12.11.2021 r..zip
|
|||
12 листопада 2021 12:40 |
Tenderna dokumentatsiia - Nova redaktsiia.zip
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-16-000031 ● d305aab0dc83422ebd371d2e1ccfac55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2022 20:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2022
№ 42-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2022 №42-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2021-10-23-003406-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-19 10:34:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги передачі даних)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-23-003406-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-20 19:06:46
Відповідь на запит. Надання пояснення та документів.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
У зв’язку з необхідністю підключення відділень поштового зв’язку до доступу мережі Інтернет та з метою забезпечення безперебійного функціонування об’єктів поштового зв’язку існувала необхідність проведення закупівлі послуг надання доступу до мережі Інтернет на 2021-2024 роки.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, каталогів з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами, устаткуванням та забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель, в тому числі із використанням вимог Закону України «Про телекомунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803 та інших нормативно-правових актів України у сфері телекомунікацій та забезпечують цілодобове надання Послуг на всіх вузлах мережі.
Визначені у Додатках 3 (Технічна специфікація) та 6 (Проект договору) до тендерної документації (тендерна документація доступна в електронній системі закупівель: UA-2021-10-23-003406-a) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого в АТ “Укрпошта” Положення про організацію закупівель, шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій.
Очікувана вартість закупівлі була обрана нижче середньо-ринкової та склала – 2 020 000 грн. відповідно. (Комерційні пропозиції додаються).
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2022 рік.
Додатки:
1. Цінові пропозиції потенційних постачальників – 3 шт.
Уповноважена особа КЕП Р.М. Бедрій
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-23-003406-a, Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Північного офісу Держаудит служби Аудиторської служби України 27.09.2022 в електронній системі закупівель опубліковано Висновок. В п. 3 Констатуючої частини Висновку, зобов’язано «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання п. 3 Висновку, Замовником попереджено відповідальних осіб про недопущення порушень ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі в подальшому. Для підтвердження надаємо наказ АТ «Укрпошта» № 1073 від 30.09.2022 «Про посилення виконавської дисципліни деяких працівників». Також затверджено нову типову Тендерну документацію з урахуванням усунення порушень, викладених у Висновку.
2022-10-03 10:54:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом винесення попередження.
2022-10-11 16:45:57
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 22178632 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП "ГАРГАТ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРНЕТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАРГАТ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
2 019 988,00
UAH з ПДВ
|
2 019 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРНЕТ" |
2 019 999,00
UAH з ПДВ
|
2 019 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАРГАТ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" #3024917690 |
Переможець |
2 019 988,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 20:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 17:01
|
договір 2815_2.pdf | укладений |
06 січня 2022 17:00
|