Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053714 |
Вебсайт: | https://khust-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27 |
Контактна особа: |
Гуменюк Наталія Олександрівна 380314243706 gumenyknata@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 528 585,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 642,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2021 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2021 12:01 |
Проект договору.doc | |
23 жовтня 2021 12:01 |
Технічне завдання.doc | |
23 жовтня 2021 12:01 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-21-000058 ● 9b19f7847085473d89afb29cce3e2653
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2022 № 121
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.02.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.02.2022 № 121
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2021-10-23-003277-b 23.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-21 15:44:19
Запит щодо надання пояснень (інформації, документів) Замовником
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 16:49:15
Моніторинг закупівлі робіт – «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Борканюка в м.Хуст Закарпатської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2021-10-23-003277-b)
В межах проведення Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі робіт – «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Борканюка в м.Хуст Закарпатської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2021-10-23-003277-b) та надання пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, виконавчий комітет Хустської міської ради повідомляє наступне.
Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість закупівлі робіт – «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Борканюка в м.Хуст Закарпатської області (Коригування)» визначена на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, на яку отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Вінстратегія - Будтехекспертиза» № 279-21-ЕП від 01.10.2021, що затверджена рішенням виконавчого комітету Хустської міської ради №474 від 13.10.2021 та складає 3 528 585,60 гривень з ПДВ.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення на 2021 рік на об’єкт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Борканюка в м.Хуст Закарпатської області (Коригування)» визначений виходячи з фінансової можливсті територіальної громади міста та затверджений рішенням сесії Хустської міської ради №153 від 31.03.2021 «Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2020 №19 «Про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2021 рік»(зі змінами від 29 січня 2021 ) в розмірі 10 000,00 гривень.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Борканюка в м.Хуст Закарпатської області (Коригування)», виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт.
Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://khust-miskrada.gov.ua/news/uvaha-tender-67/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
3 245 175,84
UAH з ПДВ
|
3 227 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД - М" |
3 329 487,60
UAH з ПДВ
|
3 245 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТІК" |
3 417 093,60
UAH з ПДВ
|
3 417 093,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Відхилено |
3 227 175,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 16:11
|
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД - М" #03580280 |
Відхилено |
3 245 175,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 16:12
|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
3 417 093,60
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 12:10
|
Бтканюка 02.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2022 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:13
|
додаткова угода №01 борканюка.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 14:50
|
Протокол 01 12.pdf | укладений |
08 грудня 2021 14:49
|
Борканюка.pdf | укладений |
08 грудня 2021 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди та визначили, що у 2022 році обсяг виконання робіт складає 9 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |