Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень для пересувних відділень поштового зв’язку м. Василівка за адресою: 71603, Запорізька область, м. Василівка, вул. Затишна, 1а
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2021-10-23-003270-a c6f510e467a142efa567aa7727a9dfb0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчина Вікторія Анатоліївна

380500508234 turchyna-va@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАПОРІЗЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 20509800
Вебсайт: https://ukrposhta.ua/
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Вознесенівський район, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, будинок 133
Контактна особа: Турчина Вікторія Анатоліївна
380500508234
turchyna-va@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 19:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 18:00
Очікувана вартість: 265 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
: Поточний ремонт приміщень для пересувних відділень поштового зв’язку м. Василівка за адресою: 71603, Запорізька область, м. Василівка, вул. Затишна, 1а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71603, Україна, Запорізька область, Василівка, вул. Затишна, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок Замовник проводить поетапно на протязі 10 (десяти) банківських днів після по факту виконання робіт, з моменту підписання обома сторонами акту ф. КБ-2в, КБ-3 та отримання рахунку, остаточний розрахунок здійснюється на протязі 10 банківських днів після повного завершення надання послуг, визначених в п.1.1. цього Договору, включаючи усунення виявлених під час приймання недоліків, тобто після підписання сторонами Акта здачі-приймання остаточно виконаних робіт (Акт КБ - 2В, Акт КБ-3). Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта"; місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22; ЄДРПОУ-21560045; категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Запорізької дирекції АТ "Укрпошта"; місцезнаходження: 69005, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 133; ЄДРПОУ-20509800; категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 19:23
Спрощена закупівля ТБ Василівка.docx.p7s
23 жовтня 2021 19:23
Спрощена закупівля ТБ Василівка.docx
23 жовтня 2021 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 19:23
Спрощена закупівля ТБ Василівка.docx.p7s
23 жовтня 2021 19:23
Спрощена закупівля ТБ Василівка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «ТОКМАК- БУДМОНТАЖ» 232 775,00
UAH з ПДВ
232 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2021 10:10
Електронний підпис
29 жовтня 2021 09:57
Довідка працівників.pdf
29 жовтня 2021 09:57
Статут.pdf
29 жовтня 2021 09:57
Накази на працівників.pdf
29 жовтня 2021 09:57
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «ТОКМАК- БУДМОНТАЖ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «ТОКМАК- БУДМОНТАЖ»
#44126978
Переможець 232 775,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 16:14

Документи

08 листопада 2021 16:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «ТОКМАК- БУДМОНТАЖ»
#44126978
232 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:37
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 13:18
VR 05-1952.pdf укладений
23 листопада 2021 13:15
LK 05-1952.pdf укладений
23 листопада 2021 13:15
DTs 05-1952.pdf укладений
23 листопада 2021 13:15
dohovir 05-1952.pdf укладений
23 листопада 2021 13:15
DA 05-1952.pdf укладений
23 листопада 2021 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 223 514,00
UAH