Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Служба комунального господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 30055111 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вулиця Дружби народів, 23 |
Контактна особа: |
Куришко Т.П. 380513657849 kurishko522@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 2 903 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 518,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 09:47 |
Протокол 137.PDF | |
01 листопада 2021 09:47 |
Перелік змін.PDF | |
01 листопада 2021 09:47 |
Перелік змін до ТД.docx | |
01 листопада 2021 09:47 |
Тендерна_документацiя.docx | |
01 листопада 2021 09:47 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
23 жовтня 2021 12:01 |
Додаток 2 тех специфікація.docx | |
23 жовтня 2021 12:01 |
Додаток 3 договір проект.doc | |
23 жовтня 2021 12:01 |
Додаток 4 тен. пропозиція.doc | |
23 жовтня 2021 12:01 |
Протокол 135.PDF |
01 листопада 2021 09:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2021 09:47 |
Протокол 137.PDF
|
|||
01 листопада 2021 09:47 |
Перелік змін.PDF
|
|||
01 листопада 2021 09:47 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
01 листопада 2021 09:47 |
Тендерна_документацiя.docx
|
|||
01 листопада 2021 09:47 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
23 жовтня 2021 12:01 |
Додаток 2 тех специфікація.docx
|
|||
23 жовтня 2021 12:01 |
Додаток 3 договір проект.doc
|
|||
23 жовтня 2021 12:01 |
Додаток 4 тен. пропозиція.doc
|
|||
23 жовтня 2021 12:01 |
Протокол 135.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-12-000058 ● b0a359c24e424becaf0829fb46c5d6d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 20
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 20
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-10-23-003266-b 23.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 10:03:48
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою з заміною поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів від житлового будинку № 34 до перехрестя вулиці Молодіжної (2 черга))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 22.12.2021 № 1 внесено зміни до Договору на надання послуг за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою з заміною поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів від житлового будинку № 34 до перехрестя вулиці Молодіжної (2 черга)) від 24.11.2021 № 395 (далі – Договір № 395) щодо продовження терміну надання послуг та дії Договору № 395.
Прошу надати додатково до листа від 20.12.2021 № 149 документи, які підтверджують наявність підстав для продовження дії Договору № 395 у відповідності до вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-13 16:25:20
Пояснення на запит від Південного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснень відповідно до моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою з заміною поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів від житлового будинку № 34 до перехрестя вулиці Молодіжної (2 черга)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-23-003266-b)
У відповідь на запит про надання пояснень комунальне підприємство «Служба комунального господарства» повідомляє наступне:
На підтвердження наявності підстав для продовження дії Договору № 395 від 24.11.2021 в додаток до листа від 20.12.2021 № 149 надає наступні документи:
• Лист комунального підприємства «Служба комунального господарства» № 694 від 10.12.2021 «Про надання інформації щодо залишку видатків»
• План використання бюджетних коштів на 2022 рік
• Помісячний план використання бюджетних коштів на 2022 рік
• Розрахунок витрат використання коштів на 2022 рік.
В підтвердження того, що у Підрядника відсутня можливість вчасно надати послуги з поточного ремонту пішохідної доріжки фігурною плиткою з заміною поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів від житлового будинку № 34 до перехрестя вулиці Молодіжної (2 черга) у зв’язку з тим, що на даній ділянці пішохідної доріжки проводиться капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання, надаємо Вам посилання на закупівлю робіт з капітального ремонту трубопроводу зонування холодного водопостачання 1 та 3 мікрорайонів від насосної станції зонування до ВК-125 за адресою: вул. Дружби народів м. Южноукраїнськ Миколаївської області, опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-17-011431-a, що проводиться на тій самій ділянці пішохідної доріжки, що унеможливлює завершення робіт по договору № 395: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-17-011431-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В реагування на зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а також беручи до уваги висновок моніторингу, зобов’язуємося дотримуватися норм Законодавства у сфері публічних закупівель та в подальшому не допускати порушень вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Згідно п.14 ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається – кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовник зазначав інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні, чого виявилось не достатньо. Серед уповноважених осіб підприємства проведено роз’яснювальні роботи щодо дотримання вимог Законодавства в сфері публічних закупівель. Оскільки, закупівля пройшла, договір підписаний, договірні зобов'язання частково виконано, Замовник не має технічної можливості усунути виявлене порушення. В подальшому зобов'язуємось не допускати такого плану недоліків при складанні тендерної документації.
2022-02-07 17:07:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ДСМ 1976" |
2 604 849,00
UAH з ПДВ
|
2 604 849,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
2 729 906,40
UAH з ПДВ
|
2 669 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РемСтрой-Груп" |
2 903 483,84
UAH з ПДВ
|
2 670 963,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ДСМ 1976" #43135075 |
Переможець |
2 604 849,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 17:08
|
ду 6 до договору 395.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2022 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2022 14:42
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2022 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2022 12:54
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
29 квітня 2022 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:14
|
Лист.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:13
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 11:45
|
Договір 395.PDF | укладений |
25 листопада 2021 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 395 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист директора ПП «ДСМ 1976» від 27.04.2022 року № 13 щодо продовження строку надання послуг у зв’язку з тим, що на даній ділянці пішохідної доріжки інший підрядник не може завершити роботи по заміні трубопроводу водопостачання через воєнний стан, оголошений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 ‟Про введення воєнного стану в Україні”, сторони домовились внести зміни у договір № 395 від 24.11.2021 року та викласти пункт 3.1 у новій редакції: «3.1. Строк надання послуг: з моменту підписання Договору до 31.08.2022 року (включно).» |
Номер договору про закупівлю: | 395 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист директора ПП «ДСМ 1976» від 17.08.2022 року № 25 щодо продовження строку надання послуг у зв’язку з тим, що на даній ділянці пішохідної доріжки виконуються додаткові аналогічні роботи, які не були включені до об’єму робіт укладеного договору, сторони домовились внести зміни у договір № 395 від 24.11.2021 року та викласти пункт 3.1 у новій редакції: «3.1. Строк надання послуг: з моменту підписання Договору до 20.12.2022 року (включно).» |
Номер договору про закупівлю: | 395 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 97681,58 грн. (дев’яносто сім тисяч триста шістсот вісімдесят одна грн 58коп) та викласти п.2.1 договору № 395 від 24.11.2021 року в наступній редакції: «2.1. Договірна ціна послуг 2021р. складає 781454,70 грн (сімсот вісімдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят чотири гривні 70коп.) без урахуванням ПДВ. Договірна ціна послуг 2022р. складає 1725712,72 грн. (один мільйон сімсот двадцять п’ять тисяч сімсот дванадцять грн 72коп) |
Номер договору про закупівлю: | 395 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою з заміною поребриків та встановлення додаткових лав і урн по вулиці Дружби народів від житлового будинку № 34 до перехрестя вулиці Молодіжної (2 черга)) | 2536 | м.кв. |
988,63
UAH
|