Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі офісні
Очікувана вартість
199 700,00 UAH
UA-2021-10-23-002725-a ● e032e0a5d0ab43599ad3203698c96ef9
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Славутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23563639 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вул. Соборності, 7 |
Контактна особа: |
Новак Тетяна Василівна +380977713092 sl_nova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2021 15:08 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 15:08 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 199 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 998,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Тумба мобільна 400х450x540мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 шт
Шафа стелаж для документів 850х450х2200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа гардеробна 850х450х2200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 шт
Стіл кутовий 1400х1300x750мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 шт
Шафа напольна 850х400х815мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 шт
Шафа для одягу 600х450х2200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа стелаж для документів 450х450х2200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Тумба під принтер 600х600х500мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл корпусний 1800x500х750мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл корпусний 1600x500х750мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Секція кутова 450x450x2200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл на стіну 1200х400мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 шт
Стіл кутовий 1400х1300х750мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа-антресоль 800х500х376мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл 1600х700х750мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Пенал 600х400х1850мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа стелаж для документів 850х400х1850мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа стелаж для документів 850х450х1850мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа гардеробна 850х450х1850мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа кутова відкрита 400х400х1850мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа напольна 700х500х1200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл керівника 2000х800х750мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Тумба приставна 1600х500х650мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл приставний 1200х700х750мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стінка комбінована 2500х450х2236мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Підставка під прапор 600х450х600мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Планки на стіну 2700х200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Планки на стіну 1800х200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Планки на стіну 1000х200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Тумба приставна 450х400х750мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Тумба мобільна 420х450х610мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл корпусний 1500х800мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Підставка під системний блок 280х450х120мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Полиця під монітор 450х450х100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 шт
Планка стінова 1000х200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 шт
Планка стінова 1000х200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул.Соборності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 14:11 |
Протокол про внесення змін в оголошення.pdf | |
25 жовтня 2021 14:11 |
2 Тех.завдання.doc | |
23 жовтня 2021 15:03 |
3 Проект Договору.docx | |
23 жовтня 2021 15:03 |
1 Оголошення.docx |
25 жовтня 2021 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 14:11 |
Протокол про внесення змін в оголошення.pdf
|
|||
25 жовтня 2021 14:11 |
2 Тех.завдання.doc
|
|||
23 жовтня 2021 15:03 |
3 Проект Договору.docx
|
|||
23 жовтня 2021 15:03 |
1 Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
зразки товару
Дата подання: 24 жовтня 2021 19:53
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 14:03
в тендерній документації зазначається: Учасник надає у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання зразку товару протягом 2-х робочих днів, у разі вимоги Замовника
в даному тексті вбачається корукційна складова, оскільки 36 аозицій товару не можуть бути надані за 2 дні! це можливо лише тоді коли вони зроблені і чекають поставки. тобто переможець відомий.
чи буде змінений даний пункт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, уповноваженою особою Замовника прийнято рішення у додаток 1 до оголошення ("технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі") внести наступні змін: виключення з нього пункт 6 розділу ІІІ (6. Учасник надає у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання зразку товару протягом 2-х робочих днів, у разі вимоги Замовника).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-23-002725-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мещишин Віталій Васильович, Код ЄДРПОУ:2462900173
Дата подання: 10 листопада 2021 18:27
наявні всі санітарні висновки
в пропозиції, що була мною подана наявний архівний файл "Сертифікати" де знаходяться необхідні висновки державної-санітарно епідеміологічної експертизи на матеріали, що використовуються для виробництва меблів, зокрема плити ЛДСП, крайка. фурнітура.
підстав для дискваліфікації мене як учасника не має!
підстав для дискваліфікації мене як учасника не має!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2021 09:35
Згідно п.5 частини ІІІ додатку до Оголошення Замовником встановлено вимогу, що Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають копії гігієнічних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів (клеї, фарба, ЛДСП, крайка, лаки, метал, фурнітура тощо), з яких виготовляються меблі, згідно вимогам діючого санітарного законодавства. Тобто Висновки ДСЕЕ мають бути надані окремо на: клеї, фарбу, ЛДСП, крайку, лаки, метал, фурнітуру.
Уважно вивчивши усі документи Вашої пропозиції, включаючи і завантажений Вами архівний файл «Сертифікати», виявлено наявність лише двох Висновків ДСЕЕ:
1. Висновок ДСЕЕ №602-123-20-3/6473 від 21.02.2018 року, об’єктом експертизи якого є плити деревоволокнисті з деревини, або з інших здерев’янілих матеріалів з додаванням або без додавання смол, або інших органічних зв’язувальних речовин.
2. Висновок ДСЕЕ №602-123-20-1/13372 від 28.04.2017 року, об’єктом експертизи якого плити деревинно-стружкові.
Враховуючи вказане, Замовник наполягає на правомірності відхилення Вашої пропозиції на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Уважно вивчивши усі документи Вашої пропозиції, включаючи і завантажений Вами архівний файл «Сертифікати», виявлено наявність лише двох Висновків ДСЕЕ:
1. Висновок ДСЕЕ №602-123-20-3/6473 від 21.02.2018 року, об’єктом експертизи якого є плити деревоволокнисті з деревини, або з інших здерев’янілих матеріалів з додаванням або без додавання смол, або інших органічних зв’язувальних речовин.
2. Висновок ДСЕЕ №602-123-20-1/13372 від 28.04.2017 року, об’єктом експертизи якого плити деревинно-стружкові.
Враховуючи вказане, Замовник наполягає на правомірності відхилення Вашої пропозиції на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-10-23-002725-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2843117915
Дата подання: 12 листопада 2021 09:20
Перегляд рішення
До відома Уповноваженої особи Новак Тетяни Василівни, згідно ст.1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - (прямий текст-)«документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;» у складі тендерної пропозиції ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" надано Сертифікат відповідності на Фарбу (файл Сертифікат відповідності фарба.pdf), який виданий акредитованим органом. Окрім того, у складі тендерної пропозиції ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" надано Сертифікат відповідності на Метал (файл сертифікат метал.pdf), виданий акредитованим органом. У разі надання підтвердження якості матеріалів пропозицію Учасника неможливо дискваліфікувати.
Також у складі тендерної пропозиції ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" надано Висновки СЕЕ на фурнітуру Linken(сертифікат.jfif) (не лише направляючі, а уся фурнітура) та Muller(Висновок СЕС.pdf) (не лише петлі, а уся фурнітура). Звертаємо увагу, що у п.5 розділу 3 Додатку 1 зазначається наступне «Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають копії гігієнічних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів (клеї, фарба, ЛДСП, крайка, лаки, метал, фурнітура тощо), з яких виготовляються меблі, згідно вимогам діючого санітарного законодавства.» - не вказується на обов’язковість чинності таких документів. Також у даному пункті вказується «згідно вимогам діючого санітарного законодавства», згідно наказу № 185 від 14.12.2015 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року, та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року» сертифікація меблі в Україні не обов’язкова. Відповідно, зважаючи на вищезазначене, причин для дискваліфікації Учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" немає.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Висновок СЕЕ на Меблі (файл висновок сее Меблі.pdf) відповідно до якого Меблі, разом із фурнітурою, металом, фарбою та інш., відповідають вимогам санітарного законодавства України, та Таблиця відповідності (файл Таблиця відповідності (1).pdf із зазначеням найменування кожної одиниці товару), відповідно до якого Замовник може перевірити якість/відповідність запропонованого товару.
ВИМОГИ:
1. Скасувати протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Славутської міської ради від 10.11.2021 про дискваліфікацію Учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у закупівлі UA-2021-10-23-002725-a
2. Переглянути рішення щодо прийняття пропозиції Учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у закупівлі UA-2021-10-23-002725-a
У разі невиконання даних Вимог, ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" відповідно до абзацу першого п.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі буде змушений звернутися до замовника та до органу, що здійснює контроль над замовником, (у разі потреби до суду).
Розгорнути
Згорнути
Також у складі тендерної пропозиції ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" надано Висновки СЕЕ на фурнітуру Linken(сертифікат.jfif) (не лише направляючі, а уся фурнітура) та Muller(Висновок СЕС.pdf) (не лише петлі, а уся фурнітура). Звертаємо увагу, що у п.5 розділу 3 Додатку 1 зазначається наступне «Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають копії гігієнічних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів (клеї, фарба, ЛДСП, крайка, лаки, метал, фурнітура тощо), з яких виготовляються меблі, згідно вимогам діючого санітарного законодавства.» - не вказується на обов’язковість чинності таких документів. Також у даному пункті вказується «згідно вимогам діючого санітарного законодавства», згідно наказу № 185 від 14.12.2015 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року, та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року» сертифікація меблі в Україні не обов’язкова. Відповідно, зважаючи на вищезазначене, причин для дискваліфікації Учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" немає.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Висновок СЕЕ на Меблі (файл висновок сее Меблі.pdf) відповідно до якого Меблі, разом із фурнітурою, металом, фарбою та інш., відповідають вимогам санітарного законодавства України, та Таблиця відповідності (файл Таблиця відповідності (1).pdf із зазначеням найменування кожної одиниці товару), відповідно до якого Замовник може перевірити якість/відповідність запропонованого товару.
ВИМОГИ:
1. Скасувати протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Славутської міської ради від 10.11.2021 про дискваліфікацію Учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у закупівлі UA-2021-10-23-002725-a
2. Переглянути рішення щодо прийняття пропозиції Учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у закупівлі UA-2021-10-23-002725-a
У разі невиконання даних Вимог, ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" відповідно до абзацу першого п.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі буде змушений звернутися до замовника та до органу, що здійснює контроль над замовником, (у разі потреби до суду).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2021 14:42
Пане Олександре. Вашу вимогу ID: UA-2021-10-23-002725-a.a2 розглянуто уповноваженою особою з приводу чого повідомляю наступне.
Щодо абз.1 Вимоги.
Сертифікат відповідності це документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу (відповідність технічним регламентам тощо).
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Вказані вище документи підтверджують відповідність об’єктів дослідження за абсолютно різними напрямками. Вони не є тотожними, а тому не можуть бути заміною один одного.
Пунктом 5 частини ІІІ додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу, що Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають копії гігієнічних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів з яких виготовляються меблі (зокрема на фарбу та метал) вимогам діючого санітарного законодавства. Таких Висновків Вами не надано, таким чином Вами не виконано встановлену вимогу Замовника.
Щодо абз.2 Вимоги.
Ваше твердження, що Замовником не зазначено обов’язковість чинності наданих документів, по меншій мірі є хибним, адже документ, строк чинності якого минув, взагалі не є підтверджуючим документом з юридичної точки зору. Тим більше це стосується Висновків СЕЕ, адже вони встановлюють як об’єкт дослідження в разі його використання може шкідливо вплинути на здоров'я людини після закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (абз.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»).
Щодо абз.3 Вимоги.
Згідно ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Згідно цієї ж статті, об'єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
Позитивний висновок підтверджує, що об’єкт проведеної експертизи відповідає всім вимогам санітарного законодавства України або медичним вимогам щодо його безпеки.
Пунктом 5 частини ІІІ додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу, що Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають копії гігієнічних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів (клеї, фарба, ЛДСП, крайка, лаки, метал, фурнітура тощо), з яких виготовляються меблі, згідно вимогам діючого санітарного законодавства.
Відповідно до технічного завдання, матеріалами, з яких виготовляються меблі є: плита ЛДСП класу Е1, клеї, фарба, крайка виробництва Polkemic, лаки, метал, фурнітура виробництва Linken та muller.
Згідно з пунктом 4.1 розділу 4 Державних санітарних норм та правил "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" полімерні та полімервмісні матеріали допускаються до застосування у будівництві та виробництві меблів тільки за наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином відповідність конкретного полімервмісного матеріалу повинна бути підтверджена висновком СЕЕ на цей матеріал, а не висновком СЕЕ на готовий виріб. Тому, в оголошенні Замовником вимагалося від Учасника надати документи, що підтверджують відповідність вимогам санітарного законодавства України матеріалів з яких виготовляються меблі, а саме: клей, фарба, ЛДСП, крайка, лаки, метал, фурнітура, тобто вимога про надання висновків СЕЕ на окремі об’єкти експертизи. Вимоги про надання висновку СЕЕ на меблі замовником не встановлювалося.
Наданий у складі Вашої пропозиції Висновок СЕЕ від 16.05.2019 року №12.2-18-1/10800 на меблі побутові та для громадських приміщень не містять інформації щодо матеріалу з яких вони виготовлені: його виду, назви виробника, відповідності вимогам діючого санітарного законодавства тощо.
З огляду на вказане, у Вашій пропозиції відсутні Висновки СЕЕ на фарбу, метал та фурнітуру, які мали бути обов’язково долучені, а отже Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Що і було зроблено замовником.
Аналогічна позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3970-р/пк-пз від 26.04.2018р.
Слід також відмітити, що Ви не скористалися своїм правом, визначеним ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та не звернулися до Замовника за роз’ясненнями стосовно змісту та викладення вимог оголошення, а отже, Ви повністю усвідомлювали зміст оголошення та вимоги, викладені Замовником.
Враховуючи усе вище перелічене, уповноважена особа з питань закупівель виконавчого комітету Славутської міської ради наполягає на правомірності свого рішення про відхилення Вашої пропозиції на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі та відмовляє Вам у задоволенні Вимоги.
Щодо абз.1 Вимоги.
Сертифікат відповідності це документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу (відповідність технічним регламентам тощо).
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Вказані вище документи підтверджують відповідність об’єктів дослідження за абсолютно різними напрямками. Вони не є тотожними, а тому не можуть бути заміною один одного.
Пунктом 5 частини ІІІ додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу, що Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають копії гігієнічних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів з яких виготовляються меблі (зокрема на фарбу та метал) вимогам діючого санітарного законодавства. Таких Висновків Вами не надано, таким чином Вами не виконано встановлену вимогу Замовника.
Щодо абз.2 Вимоги.
Ваше твердження, що Замовником не зазначено обов’язковість чинності наданих документів, по меншій мірі є хибним, адже документ, строк чинності якого минув, взагалі не є підтверджуючим документом з юридичної точки зору. Тим більше це стосується Висновків СЕЕ, адже вони встановлюють як об’єкт дослідження в разі його використання може шкідливо вплинути на здоров'я людини після закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (абз.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»).
Щодо абз.3 Вимоги.
Згідно ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Згідно цієї ж статті, об'єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
Позитивний висновок підтверджує, що об’єкт проведеної експертизи відповідає всім вимогам санітарного законодавства України або медичним вимогам щодо його безпеки.
Пунктом 5 частини ІІІ додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу, що Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають копії гігієнічних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів (клеї, фарба, ЛДСП, крайка, лаки, метал, фурнітура тощо), з яких виготовляються меблі, згідно вимогам діючого санітарного законодавства.
Відповідно до технічного завдання, матеріалами, з яких виготовляються меблі є: плита ЛДСП класу Е1, клеї, фарба, крайка виробництва Polkemic, лаки, метал, фурнітура виробництва Linken та muller.
Згідно з пунктом 4.1 розділу 4 Державних санітарних норм та правил "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" полімерні та полімервмісні матеріали допускаються до застосування у будівництві та виробництві меблів тільки за наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином відповідність конкретного полімервмісного матеріалу повинна бути підтверджена висновком СЕЕ на цей матеріал, а не висновком СЕЕ на готовий виріб. Тому, в оголошенні Замовником вимагалося від Учасника надати документи, що підтверджують відповідність вимогам санітарного законодавства України матеріалів з яких виготовляються меблі, а саме: клей, фарба, ЛДСП, крайка, лаки, метал, фурнітура, тобто вимога про надання висновків СЕЕ на окремі об’єкти експертизи. Вимоги про надання висновку СЕЕ на меблі замовником не встановлювалося.
Наданий у складі Вашої пропозиції Висновок СЕЕ від 16.05.2019 року №12.2-18-1/10800 на меблі побутові та для громадських приміщень не містять інформації щодо матеріалу з яких вони виготовлені: його виду, назви виробника, відповідності вимогам діючого санітарного законодавства тощо.
З огляду на вказане, у Вашій пропозиції відсутні Висновки СЕЕ на фарбу, метал та фурнітуру, які мали бути обов’язково долучені, а отже Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Що і було зроблено замовником.
Аналогічна позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3970-р/пк-пз від 26.04.2018р.
Слід також відмітити, що Ви не скористалися своїм правом, визначеним ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та не звернулися до Замовника за роз’ясненнями стосовно змісту та викладення вимог оголошення, а отже, Ви повністю усвідомлювали зміст оголошення та вимоги, викладені Замовником.
Враховуючи усе вище перелічене, уповноважена особа з питань закупівель виконавчого комітету Славутської міської ради наполягає на правомірності свого рішення про відхилення Вашої пропозиції на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі та відмовляє Вам у задоволенні Вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мещишин Віталій Васильович |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
142 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Комащук Іван іванович |
176 430,00
UAH з ПДВ
|
143 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
193 743,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
193 250,00
UAH з ПДВ
|
193 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мещишин Віталій Васильович #2462900173 |
Відхилено |
142 999,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 11:00
|
ФОП Комащук Іван іванович #2339916751 |
Відхилено |
143 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 11:23
|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Відхилено |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 14:19
|
ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2843117915 |
Відхилено |
193 250,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 08:16
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій