Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація відходів
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2021-10-23-000926-c 2d5f15f9e91547778e4e70a65e15cfa2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно п.5 ч.2 ст.40 Закону

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 13:37
Оскарження наміру укласти договір: 03 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 т.
утилізація відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, за адресою Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг місцевий бюджет. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних призначень. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 жовтня 2021 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПОСТ"
#38840023
Переможець 1 800 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2021 13:37

Документи

23 жовтня 2021 13:37
Електронний підпис
23 жовтня 2021 13:37
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2021 13:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПОСТ"
#38840023
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2021 13:37
Електронний підпис
23 жовтня 2021 13:37
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:23
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 14:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 15:21
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 15:30
Договір 101ЕЗ.pdf укладений
04 листопада 2021 15:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2021 12:47
337 218,30 UAH UA518201720344360005000031104
КП "ЕЛУАШ"
UA203057490000026002000012011
ТОВ "ЕКОПОСТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в порядок здійснення розрахунків
Номер договору про закупівлю: 101/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в порядок здійснення розрахунків
Номер договору про закупівлю: 101/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 583 274,70
UAH (в тому числі ПДВ 97 212,45 UAH)