Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053714 |
Вебсайт: | https://khust-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27 |
Контактна особа: |
Гуменюк Наталія Олександрівна 380314243706 gumenyknata@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 9 663 453,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 317,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2021 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2021 12:11 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
23 жовтня 2021 12:11 |
Технічне завдання.doc | |
23 жовтня 2021 12:11 |
Проет Договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000105 ● a881136f179344919165cdc47d87dc60
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2021-10-23-000701-c 23.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 11:05:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт під’їзної дороги до с.Вертеп та вул.Садова в с.Вертеп Рокосівської сільської ради Хустського району Закарпатської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-23-000701-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-15 14:30:20
Моніторинг закупівлі робіт – «Капітальний ремонт під’їзної дороги до с.Вертеп та вул.Садова в с.Вертеп Рокосівської сільської ради Хустського району Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2021-10-23-000701-c)
В межах проведення Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі робіт – «Капітальний ремонт під’їзної дороги до с.Вертеп та вул.Садова в с.Вертеп Рокосівської сільської ради Хустського району Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2021-10-23-000701-c) та надання пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, виконавчий комітет Хустської міської ради повідомляє наступне.
Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість закупівлі робіт – «Капітальний ремонт під’їзної дороги до с.Вертеп та вул.Садова в с.Вертеп Рокосівської сільської ради Хустського району Закарпатської області» визначена на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, на яку отримано позитивний експертний звіт ДП «Спеціалізована державна експертна організація – Центральна служба Української Державної будівельної експертизи»ДП «Укрдержбудекспертиза» № 07-0061-19 від 27.03.2019, що затверджена рішенням сесії Рокосівської сільської ради №489 від 09.07.2019 та складає 9 663 453,60 гривень з ПДВ.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення на 2021 рік на об’єкт: «Капітальний ремонт під’їзної дороги до с.Вертеп та вул.Садова в с.Вертеп Рокосівської сільської ради Хустського району Закарпатської області» визначений виходячи з фінансової можливсті територіальної громади міста та затверджений рішенням сесії Хустської міської ради №153 від 31.03.2021 «Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2020 №19 «Про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2021 рік»(зі змінами від 29 січня 2021 ) в розмірі 10 000,00 гривень.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт під’їзної дороги до с.Вертеп та вул.Садова в с.Вертеп Рокосівської сільської ради Хустського району Закарпатської області»», виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт.
Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://khust-miskrada.gov.ua/news/uvaha-tender-68/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
9 501 464,00
UAH з ПДВ
|
9 501 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТІК" |
9 661 665,60
UAH з ПДВ
|
9 661 665,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Відхилено |
9 501 464,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 16:19
|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
9 661 665,60
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:49
|
Додаткова 04 №336.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 12:44
|
Вертеп 03.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2022 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:18
|
додаткова угода №02 вертеп.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:14
|
додаткова№01 вертеп - 0002.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:12
|
додаткова№01 вертеп - 0001.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 17:34
|
Протокол продовження строку.pdf | укладений |
20 грудня 2021 17:33
|
Рокосово.pdf | укладений |
20 грудня 2021 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми бюджетних призначень на 8000,00грн. |
Номер договору про закупівлю: | 336 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди та визначили, що у 2022 році обсяг виконання робіт складає 9 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 336 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 336 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 336 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |