Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця
Очікувана вартість
142 922,00 UAH
UA-2021-10-22-008789-b d509a396ab0a40d5a997d6b5c6bcb231
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковалик

+380677974943 nrc107@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-II СТУПЕНІВ З ДОШКІЛЬНИМ ВІДДІЛЕННЯМ ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24898135
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 107
Контактна особа: Тетяна Ковалик
+380677974943
nrc107@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 15:00
Початок аукціону: 03 грудня 2021 15:54
Очікувана вартість: 142 922,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 429,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення: Комунальний заклад «Спеціальна загальноосвіт-ня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділення Вінницької міської ради» 21030, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул.Келецька, 107 ЄДРПОУ 24898135 UA988201720355109002000037759 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення: Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається Підряднику не пізніше п’яти банківських днів з дня настання зазначених наступних обставин: 1. Після виконання Підрядником договору про закупівлю. 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання Підрядником своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням, підлягають перерахуванню до місцевого бюджету. Ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю до моменту його підписання або його невідповідність вищезазначеним вимогам, буде розцінено Замовником як відмову від підписання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- юридична особа, яка забезпечуює потреби держави або територальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі форм КБ-2в та КБ-3 протягом 20 календарних днів з дати підписання документів про виконані роботи. Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі викладені в Додатку 2 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціновий критерій 100%. Забезпечення виконання договору про закупівлю - Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення:Комунальний заклад «Спеціальна загальноосвіт-ня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділення Вінницької міської ради» 21030, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул.Келецька, 107 ЄДРПОУ 24898135 UA988201720355109002000037759 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення: Комунальний заклад «Спеціальна загальноосвіт-ня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділення Вінницької міської ради» 21030, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул.Келецька, 107 ЄДРПОУ 24898135 UA988201720355109002000037759 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення: Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається Підряднику не пізніше п’яти банківських днів з дня настання зазначених наступних обставин: 1. Після виконання Підрядником договору про закупівлю. 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання Підрядником своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням, підлягають перерахуванню до місцевого бюджету. Ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю до моменту його підписання або його невідповідність вищезазначеним вимогам, буде розцінено Замовником як відмову від підписання договору про закупівлю.
22 жовтня 2021 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 14:36
Договір пiдряду.docx
22 жовтня 2021 14:36
Оголошення Кап рем 102021.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2021 15:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Було допущено технічну помилку в частині 10. Кінцевий строк подання пропозицій, а саме в оголошенні про Закупівлю дата: До 02.11.21р. (15:00), а в системі ProZorro - До 02.12.21р. (15:00). У зв’язку з неможливістю внесення змін у Закупівлю на стадії Прийому пропозицій, а термін до 3 грудня 2021 р. (дата аукціону з помилковим кінцевим терміном подання пропозицій по Закупівлі) унеможливлює проведення ремонтних робіт до кінця 2021 року.
Документи:
29 жовтня 2021 15:04
Електронний підпис
29 жовтня 2021 15:00
Сканировать1.PDF