Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 Офісні меблі (придбання офісних столів)
Очікувана вартість
11 532,00 UAH
UA-2021-10-22-006656-b 30d7f8d1550f4193b28fcbe3e6c52117
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісняк Марина Миколаївна

+380617822676 ukg-tender-lisnyak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Лісняк Марина Миколаївна
+380617822676
ukg-tender-lisnyak@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
придбання офісних столів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, місто Токмак, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА будинок 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором здійснюються шляхом сплати Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця по факту поставки Товару згідно накладної у безготівковій формі в межах коштів, що є в наявності на реєстраційному рахунку Покупця, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 жовтня 2021 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пуйда Олена Олександрівна
#2697102809
Переможець 11 532,00
UAH
22 жовтня 2021 13:16

Документи

22 жовтня 2021 13:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 13:19