Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Салій Надія Миколаївна 0487271430 ntvk@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 15:46 |
Очікувана вартість: | 1 159 346,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 796,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 593,00 грн. (одинадцять тисяч п'ятсот дев'яносто три грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 11 593,00 грн. (одинадцять тисяч п'ятсот дев'яносто три грн. 00 коп.). - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме з 08.11.2021р . Замовник: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця») ЄДРПОУ замовника: 40081200 Банківські реквізити замовника: (IBAN) UA113288450000026006354114247 в філії - Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк», МФО 328845; ЄДРПОУ банку: 09328601 Адреса банка: 65014, м. Одеса, вул. Базарна, 17 Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11593 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 19:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 19:00 |
ТД_рем_т_автопідйомників_Е.doc | |
22 жовтня 2021 19:00 |
Проєкт_договору_рем_т_автопідйомників_Е.docx | |
22 жовтня 2021 19:00 |
Обгрунтування_очік_варт_ рем_т_автопідйомників_Е.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так, 10 березня 2021 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 03.02.2021 № 77 (далі – Постанова № 77) ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/77-2021-%D0%BF#Text).
Цією постановою затверджено Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року №1107 (далі – Порядок).
Згідно «Додатку № 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) визначено ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу. Згідно даного переліку, в Групі А пунктом 11 визначено, що для виконання ремонтних робіт вантажопідйомних механізмів Виконавцю необхідно отримати (мати) Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Порядок отримання даного дозволу передбачає наявність на підприємстві кваліфікованого та атестованого штату працівників, які пройшли відповідне навчання з питань охорони праці в акредитованому навчальному центрі та наявність відповідної технічної документації (технічних умов), що регламентує порядок проведення ремонтних робіт вантажопідйомних механізмів, а саме:
- технічні умови на ремонт механізмів вантажопідіймальних кранів;
- технічні умови на монтаж і ремонт вантажопідіймальних кранів;
- технічні умови на ремонт обладнання електричного вантажопідіймальних кранів і машин;
- технічні умови на капітальний ремонт конструкції вантажопідіймальних кранів і підйомників металевих;
а також обов’язкового проходження відповідної експертизи.
Враховуючи той факт, що якісний ремонт з боку Виконавця гарантує в майбутньому безпечне користування автопідйомниками з боку Замовника, вважаємо за необхідне, доповнити умови тендерної документації критеріями, які вимагаються з боку контролюючих державних установ до підприємств та організацій, які отримують дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки з ремонту вантажопідйомної техніки та автопідйомників, а саме:
1. наявність кваліфікованого персоналу;
2. наявність виробничої бази, яка відповідає питанням з охорони праці;
3. наявність відповідної технічної та конструкторської документації, технічних умов щодо проведення ремонтних робіт вантажопідйомної техніки та автопідйомників.
Таким чином, з урахуванням викладеного та з метою забезпечення якісного виконання ремонтних робіт даних автопідйомників з боку майбутнього Виконавця, просимо Вас та членів тендерного комітету внести зміни та доповнити умови тендерної документації критеріями, які регулюють та регламентують порядок виконання ремонтних робіт вантажопідйомних механізмів, а саме, передбачити надання учасниками у складі своїх пропозицій наступні документи:
1. Скановану копію технічних умов, що регламентують порядок проведення ремонтних робіт автопідйомника.
2. Завірену належним чином копію витяга з ЕДРПОУ щодо наявності в учасника видів діяльності: 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення; 33.20 Установлення та монтаж машин і устаткування.
3. Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій необхідної для постачання товарів/виконання робіт/надання послуг, що є предметом даної закупівлі.
Для підтвердження довідки про наявність обладнання та інших матеріально-технічних засобів учасник повинен надати інформацію щодо наявних виробничих приміщень, де планується виконання робіт. На підтвердження цього надаються скановані копії документів на право власності або оренди дійсні до завершення терміну дії договору.
4. Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників за спеціальністю/фахом/стажем роботи у кількості (не менше 3 працівників).
Довідка має містити інформацію про:
- П.І.Б працівника;
- Інформацію про його освіту та стаж роботи;
- посаду, яку він обіймає;
Для підтвердження Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати завірені належним чином копії посвідчень працівників та протоколи перевірки знань з охорони праці (дійсними до кінця поточного року).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-15-000015 ● 587faeb6708e43adafd190758de30475
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2022 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.08.2022 № 15-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
15.08.2022 № 15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-22-003227-c, 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-17 10:55:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-003227-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- для підтвердження виконання сторонами умов договору від 07.12.2021 № ОД/Е-21-848-МО просимо надати листи-заявки Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» до ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР» на послуги з ремонту автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ЗІЛ-432932, державний № АА 93-82 ТЕ та автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ГАЗ-53, державний № АА 92-71 ТА, акти здачі-приймання наданих послуг, платіжні доручення, виписки банку та інші первинні документи, що засвідчують остаточне виконання наданих послуг.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-19 09:01:28
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-08-15-000015
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі № UA-2021-10-22-003227-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Для підтвердження виконання сторонами умов договору від 07.12.2021 № ОД/Е-21-848-МО просимо надати листи-заявки Регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» до ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР» на послуги з ремонту автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ЗІЛ-432932, державний № АА 93-82 ТЕ та автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ГАЗ-53, державний № АА 92-71 ТА, акти здачі-приймання наданих послуг, платіжні доручення, виписки банку та інші первинні документи, що засвідчують остаточне виконання наданих послуг.
Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення по кожному питанню окремо:
1. Замовником з причини непрацездатності автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ЗІЛ-432932, державний № АА 93-82 ТЕ та автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ГАЗ-53, державний № АА 92-71 ТА було зроблено їх обстеження, складені дефектні акти та, як наслідок, проведено закупівлю за предметом: Послуги з ремонту автопідйомників. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). Автопідйомники на базі автомобілів використовуються при виконанні висотних робіт під час обслуговування ліній електромереж у місцях з обмеженим або ускладненим доступом техніки.
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» - очікувана вартість закупівлі була визначена шляхом направлення листів-запитів на комерційну пропозицію до потенційних виконавців послуг: вих. №Е-15/173 від 02.03.2021 до ТОВ «НПП Интор», м. Костянтинівка, ТОВ «ВКК Альянсремтрактор», м. Нікополь, ТОВ «Реммаш», м. Нікополь. Отримано відповіді від 21.09.2021 №5/09/21 ТОВ «Реммаш», м. Нікополь, від 20.09.2021 №2149 ТОВ «ВКК Альянсремтрактор», м. Нікополь, від 21.09.2021 №834 ТОВ «НПП Интор», м. Костянтинівка з яких пораховано середньоарифметичне серед наданих комерційних пропозицій на закупівлю: «Послуг з ремонту автопідйомників» та прийнята у розмірі - 1 159 346,00 грн. без ПДВ (1 391 215,20 грн. з ПДВ).
2. Лист-заявка Регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» до ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР» на послуги з ремонту автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ЗІЛ-432932, державний № АА 93-82 ТЕ та автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ГАЗ-53, державний № АА 92-71 ТА від 07.12. 2021 №Е-15/1550, яка була відправлена виконавцю відповідно до умов договору додається.
На теперішній час, оплата у повному обсязі за надані послуги відповідно до Актів здачі-приймання наданих послуг від 30 грудня 2021 №183 (податкова накладна за №27 від 30.12.2021 була зареєстрована контрагентом у Єдиному реєстрі податкових накладних) та від 30 грудня 2021 №184 (податкова накладна за №28 від 30.12.2021 була зареєстрована контрагентом у Єдиному реєстрі податкових накладних) - не здійснена, таким чином повністю не виконані зобов’язання сторін відповідно до договору.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 звіт про виконання договору про закупівлю – оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Після повної оплати за надані послуги відповідно до договору Звіт про виконання договору про закупівлю буде оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Лист запит до потенційних виконавців послуг від 02.03.2021 №Е-15/173.
2. Листи відповіді потенційних виконавців послуг: від 21.09.2021 №5/09/21 ТОВ «Реммаш», м. Нікополь ; від 20.09.2021 №2149 ТОВ «ВКК Альянсремтрактор», м. Нікополь; від 21.09.2021 №834 ТОВ «НПП Интор», м. Костянтинівка;
3. Лист-заявка регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» до ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР» на послуги з ремонту автопідйомників від 07.12. 2021 №Е-15/1550.
4. Акт здачі-приймання наданих послуг з ремонту автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ЗІЛ-432932, державний № АА 93-82 ТЕ від 30 грудня 2021 №183.
5. Акт здачі-приймання наданих послуг з ремонту автопідйомника АП-17А на базі автомобіля ГАЗ-53, державний № АА 92-71 ТА від 30 грудня 2021 №184.
6. Податкова накладна за №28 від 30.12.2021.
7. Податкова накладна за №27 від 30.12.2021
Заступник начальника служби організації та проведення закупівель О.А. Шаповал
- Лист_запит_потенц_викон_послуг.PDF
- Листи_відповіді_Комерц_пропозиції.PDF
- Лист_Заявка_РФ_Одеська_залізниця_до_ТОВ_ВКК_Альянсремтрактор.jpg
- АКТ_183_30122021_АП-17А на базі автомобіля ЗІЛ-432932_ держ_номер_АА 93-82 ТЕ.doc
- Акт_184_30122021_АП-17А на базі автомобіля ГАЗ_53 держ_номер_АА 92-71 ТА.pdf
- Податкова_28_30122021_АП-17А на базі автомобіля ГАЗ_53 держ_номер_АА 92-71 ТА.pdf
- Податкова_27_30122021_АП-17А на базі автомобіля ЗІЛ-432932_ держ_номер_АА 93-82 ТЕ.doc
- Пояснення_запит_ №UA-M-2022-08-15-000015.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" |
1 120 000,00
UAH
|
1 120 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПМВКП "Ассоль" |
1 150 000,00
UAH
|
1 150 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" #36723685 |
Переможець |
1 120 000,00
UAH
|
24 листопада 2021 18:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2021 19:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 11:54
|
Договір_ОД_Е_21_848_НЮ_07122021_ТОВ_ВКК_Альянсремтрактор.PDF | укладений |
08 грудня 2021 11:54
|