Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратний ключ безпеки за кодом Національного класифікатора "Єдиний закупівельний словник" згідно ДК 021:2015- 32580000-2 Інформаційне обладнання
Очікувана вартість
4 435,20 UAH
UA-2021-10-21-013385-b f3d5142548314609855abc535674cf5e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Кучанський

+30685395816 czo_odessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40600473
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
Контактна особа: Олександр Кучанський
+30685395816
czo_odessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Засіб КЗІ електронний ключ Secure Token-338 S (експертний висновок ДССЗЗІ України 04/03/02-133 від 20.01.2020р., експертний висновок ДССЗЗІ України 04/05/02-1000 від 14.04.2021р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Засіб КЗІ електронний ключ Secure Token-338 S (експертний висновок ДССЗЗІ України 04/03/02-133 від 20.01.2020р., експертний висновок ДССЗЗІ України 04/05/02-1000 від 14.04.2021р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Тендерна документація

21 жовтня 2021 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСТАРТ СП"
#41412245
Переможець 4 435,20
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 17:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 12:18
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
26 жовтня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 18:34
Договір № 6 від 21.10.2021.PDF укладений
21 жовтня 2021 18:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору зазначена без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 435,20
UAH (в тому числі ПДВ 739,20 UAH)