Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір та канцелярські товари
Очікувана вартість
470 422,50 UAH
UA-2021-10-21-013267-b ● 0a37f5707ba4473ebb759a933f12aefc
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108761 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Олександра Гарасюк +380362679571 sasaharasyuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Головним управління Національної поліції в Рівненській області відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) було двічі проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу та канцелярських товарів згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація на закупівлю за вказаним вище предметом закупівлі двічі були розміщені на електронному майданчику, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель 13.08.2021 (UA-2021-08-13-006613-a) та 03.09.2021 (UA-2021-09-03-003218-c). Електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій за зазначеним вище предметом закупівлі двічі не відбувся. Внаслідок чого, 28.09.2021 року та 18.09.2021 року торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі пункту 1 частини 2 статті 32 Закону, а саме: подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення підрозділів ГУНП в Рівненській області папером та канцелярськими товарами доцільно, як виняток здійснити закупівлю за переговорною процедурою закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником, як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно п. 1. ч. 2 ст. 40 Закону замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі в тому числі у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
У 2020 році був укладений договір з ТОВ «Ромус-Поліграф» № 640 від 26.11.2021 на постачання паперу та канцелярських товарів. Даний учасник зарекомендував себе, як надійний партнер, має наявний кваліфікований штат працівників та матеріально-технічну базу достатню для виконання умов договору, якість запропонованого товару вiдповiдає державним стандартам та технiчним умовам, товар придатний для використання в сферах дiяльностi для яких вiн призначений, виготовлений у вiдповiдностi зi стандартами, параметрами, що дiють на територiї України.
Отже, з урахуванням того, що Замовником двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі за кодом згідно Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, при цьому технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також вимоги до учасника не відрізняються від тих, що визначені згідно тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету ГУНП в Рівненській області від 13.08.2021 № 47 та від 03.09.2021 № 54, вбачається можливим застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону з ТОВ «Ромус-Поліграф».
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником, як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно п. 1. ч. 2 ст. 40 Закону замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі в тому числі у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
У 2020 році був укладений договір з ТОВ «Ромус-Поліграф» № 640 від 26.11.2021 на постачання паперу та канцелярських товарів. Даний учасник зарекомендував себе, як надійний партнер, має наявний кваліфікований штат працівників та матеріально-технічну базу достатню для виконання умов договору, якість запропонованого товару вiдповiдає державним стандартам та технiчним умовам, товар придатний для використання в сферах дiяльностi для яких вiн призначений, виготовлений у вiдповiдностi зi стандартами, параметрами, що дiють на територiї України.
Отже, з урахуванням того, що Замовником двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі за кодом згідно Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, при цьому технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також вимоги до учасника не відрізняються від тих, що визначені згідно тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету ГУНП в Рівненській області від 13.08.2021 № 47 та від 03.09.2021 № 54, вбачається можливим застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону з ТОВ «Ромус-Поліграф».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 17:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
(папір А-4 (відповідний код – 30197630-1); клей ПВА (відповідний код – 30192700-8); степлер (відповідний код – 30197320-5); скоби для степлера (відповідний код – 30197100-7); скріпки (відповідний код – 30197200-8); ручки (відповідний код – 30192121-5); олівці (відповідний код – 30192130-1); гумка для олівця (відповідний код – 30192100-2); маркери (відповідний код – 30192125-3); файли А-4 (відповідний код – 30192700-8); лінійки пластикові (відповідний код – 30192700-8); стікери-закладки (відповідний код – 30192700-8); стрічка клейка (відповідний код – 30192700-8); коректор з пензликом (відповідний код – 30192160-0); швидкошивач картонний (відповідний код – 30192700-8); папка-справ (відповідний код – 30197200-8) ножниці (відповідний код – 30192700-8); ніж канцелярський (відповідний код – 30197310-2); папір для нотаток (відповідний код – 30192700-8); обкладинки (відповідний код – 30192700-8); пружини пластикові (відповідний код – 30192700-8); розділювач пластиковий (відповідний код – 30199600-6); нитки для прошиву документів (відповідний код – 30192700-8); фарба штемпельна (відповідний код – 30192110-5); біндери (відповідний код – 30199500-5), діркопробивач (відповідний код – 30197300-9); конверти для відправлення (відповідний код – 30199200-2); конверти для фельдзв’язку А-4, А-5, А-3 (відповідний код – 30199200-2))
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27096 штуки
Папір та канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. М. Хвильового, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
21 жовтня 2021 17:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 17:43 |
UA-2021-08-13-006613-a-report.pdf | |
21 жовтня 2021 17:43 |
UA-2021-09-03-003218-c-report.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМУС-ПОЛІГРАФ" #25551379 |
Переможець |
470 422,50
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 10:46
|
дог 586.pdf | укладений |
01 листопада 2021 10:45
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 листопада 2021 11:51
|
18 838,12 UAH | UA628201720343180001000092661 ГУНП в Рівненській області |
UA233253650000002600101914716 ТзОВ"Ромус-Поліграф" |
Оплачений |
30 листопада 2021 11:51
|
451 584,38 UAH | UA628201720343180001000092661 ГУНП в Рівненській області |
UA233253650000002600101914716 ТзОВ"Ромус-Поліграф" |
Оплачений |