Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та канцелярські товари
Очікувана вартість
470 422,50 UAH
UA-2021-10-21-013267-b 0a37f5707ba4473ebb759a933f12aefc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Гарасюк

+380362679571 sasaharasyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40108761
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2
Контактна особа: Олександра Гарасюк
+380362679571
sasaharasyuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Головним управління Національної поліції в Рівненській області відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) було двічі проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу та канцелярських товарів згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація на закупівлю за вказаним вище предметом закупівлі двічі були розміщені на електронному майданчику, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель 13.08.2021 (UA-2021-08-13-006613-a) та 03.09.2021 (UA-2021-09-03-003218-c). Електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій за зазначеним вище предметом закупівлі двічі не відбувся. Внаслідок чого, 28.09.2021 року та 18.09.2021 року торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі пункту 1 частини 2 статті 32 Закону, а саме: подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення підрозділів ГУНП в Рівненській області папером та канцелярськими товарами доцільно, як виняток здійснити закупівлю за переговорною процедурою закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником, як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно п. 1. ч. 2 ст. 40 Закону замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі в тому числі у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
У 2020 році був укладений договір з ТОВ «Ромус-Поліграф» № 640 від 26.11.2021 на постачання паперу та канцелярських товарів. Даний учасник зарекомендував себе, як надійний партнер, має наявний кваліфікований штат працівників та матеріально-технічну базу достатню для виконання умов договору, якість запропонованого товару вiдповiдає державним стандартам та технiчним умовам, товар придатний для використання в сферах дiяльностi для яких вiн призначений, виготовлений у вiдповiдностi зi стандартами, параметрами, що дiють на територiї України.
Отже, з урахуванням того, що Замовником двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі за кодом згідно Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, при цьому технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також вимоги до учасника не відрізняються від тих, що визначені згідно тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету ГУНП в Рівненській області від 13.08.2021 № 47 та від 03.09.2021 № 54, вбачається можливим застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону з ТОВ «Ромус-Поліграф».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 17:46
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


(папір А-4 (відповідний код – 30197630-1); клей ПВА (відповідний код – 30192700-8); степлер (відповідний код – 30197320-5); скоби для степлера (відповідний код – 30197100-7); скріпки (відповідний код – 30197200-8); ручки (відповідний код – 30192121-5); олівці (відповідний код – 30192130-1); гумка для олівця (відповідний код – 30192100-2); маркери (відповідний код – 30192125-3); файли А-4 (відповідний код – 30192700-8); лінійки пластикові (відповідний код – 30192700-8); стікери-закладки (відповідний код – 30192700-8); стрічка клейка (відповідний код – 30192700-8); коректор з пензликом (відповідний код – 30192160-0); швидкошивач картонний (відповідний код – 30192700-8); папка-справ (відповідний код – 30197200-8) ножниці (відповідний код – 30192700-8); ніж канцелярський (відповідний код – 30197310-2); папір для нотаток (відповідний код – 30192700-8); обкладинки (відповідний код – 30192700-8); пружини пластикові (відповідний код – 30192700-8); розділювач пластиковий (відповідний код – 30199600-6); нитки для прошиву документів (відповідний код – 30192700-8); фарба штемпельна (відповідний код – 30192110-5); біндери (відповідний код – 30199500-5), діркопробивач (відповідний код – 30197300-9); конверти для відправлення (відповідний код – 30199200-2); конверти для фельдзв’язку А-4, А-5, А-3 (відповідний код – 30199200-2))
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27096 штуки
Папір та канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. М. Хвильового, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 жовтня 2021 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 17:43
UA-2021-08-13-006613-a-report.pdf
21 жовтня 2021 17:43
UA-2021-09-03-003218-c-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМУС-ПОЛІГРАФ"
#25551379
Переможець 470 422,50
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 17:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМУС-ПОЛІГРАФ"
#25551379
470 422,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:55
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 10:46
дог 586.pdf укладений
01 листопада 2021 10:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2021 11:51
18 838,12 UAH UA628201720343180001000092661
ГУНП в Рівненській області
UA233253650000002600101914716
ТзОВ"Ромус-Поліграф"
Оплачений
30 листопада 2021 11:51
451 584,38 UAH UA628201720343180001000092661
ГУНП в Рівненській області
UA233253650000002600101914716
ТзОВ"Ромус-Поліграф"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 470 422,50
UAH (в тому числі ПДВ 78 403,75 UAH)