Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015 CPV 34140000-0 - Heavy-duty motor vehicles (The car is cargo onboard with the crane manipulator)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Мотуз Вадим Валерійович +380442723536 vadim.motuz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kiev municipal green building association and operation of green space city "Kievzelenstroy" |
National ID: | 03362123 |
Contact point: |
Darmoros Olena +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Additional contacts: |
Motuz Vadim +380442723536 vadim.motuz@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 29 663 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 148 316,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення: забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Більш детальна інформація зазначена у п.2 та п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 889899.99 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону у вигляді безумовної безвідкличної банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає - 1 % (один відсоток) від вартості договору про закупівлю |
Publication date: | 21 жовтня 2021 17:03 |
Enquiries until: | 11 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 листопада 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 29 663 333 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 148 317 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару згідно товаросупровідних документів (видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 17:04 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Please clarify, how you imagine delivery of trucks till the end of year while auction is appointed for 28.12.2021?
Please make the following amendment:
Delivery time - 120 days from contract date.
Sincerely,
----------------------------------------------
Шановний покупець,
Поясніть, будь ласка, як ви уявляєте доставку вантажівок до кінця року, поки аукціон призначений на 28.12.2021?
Будь ласка, внесіть наступну поправку:
Термін поставки - 120 днів з дня укладення договору.
З повагою,
Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Дата аукціону змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій, тобто дата 28.12.2021 є максимальною яка визначена електронною системою.
Також інформуємо Вас, що строк поставки товару обґрунтовується необхідністю його поставки до 20.12.2021 року та можливістю оплати до кінця 2021 бюджетного року.
It is a soft reminder that by Law you must answer within 3 working days...
Respectfully,
---------------------------------------------------
Шановний покупець,
Нагадуємо, що за законом ви повинні відповісти протягом 3 робочих днів...
З повагою,
See you soon in 2022!)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000038 ● a26440e29f3448cd87dcface90959bdf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 09:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
39 UA-2021-10-21-012783-b 21.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 14:41:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобіля вантажного бортового з краном маніпулятором, замовником яких є Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-012783-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 14:54:04
пояснення
Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – КО «Київзеленбуд», Замовник) відповідно до Статуту, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 18.01.2002 № 63 (зі змінами та доповненнями) є об’єднанням десяти комунальних підприємств по утриманню зелених насаджень районів міста (далі – КП УЗНи) та трьох комунальних підприємств лісопаркових господарств (далі – КП ЛПГ), які в свою чергу, відповідно до статутних обов’язків здійснюють утримання об’єктів благоустрою зеленого господарства та міських лісів територіальної громади міста Києва.
Визначення необхідності закупівлі предмета закупівлі, в тому числі його технічних, кількісних та якісних характеристик, здійснюється на підставі саме потреб КП УЗНів та КП ЛПГ для забезпечення їх матеріально-технічною базою для виконання статутної діяльності.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом отримання 3-х письмових цінових пропозицій постачальників конкретного товару. В тому числі було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників відповідної продукції та в електронній системі закупівель «Prozorro».
Закупівлю предмету закупівлі планується здійснити за рахунок коштів місцевого бюджету, відповідні кошти передбаченні на підставі поданих бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів у відповідності до Інструкції з підготовки бюджетних запитів на 2021 рік, затвердженої Департаментом фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).
Вищезазначені обґрунтування опубліковані на Інтернет-порталі «Київаудит», у відповідності до вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на вебсайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником (Управління екології) шляхом розміщення на власному офіційному вебсайті як головного розпорядника бюджетних коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення щодо частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), та надаємо наступні пояснення. Київським комунальним об'єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд», як Замовником торгів, було дотримано норму Закону зазначивши підстави відхилення з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, та було ухвалено протокольним рішенням тендерного комітету № 107/1 від 22.11.2021 року (протокол додається). Оскільки оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у Замовника відсутня можливість завантажити вищезазначений протокол розгляду тендерних пропозицій, тому було зазначено тільки підстави відхилення відповідно до статті 31 Закону який розміщений в електронній системі закупівель. Крім того, повідомляємо, що Київським комунальним об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» вжито всіх дієвих заходів щодо недопущення таких порушень у подальшій роботі та враховано всі зауваження надані висновком Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівлі.
2021-12-16 15:49:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП ЮГСТРОЙ 17 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
29 649 400,00
UAH з ПДВ
|
29 649 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
29 662 996,00
UAH з ПДВ
|
29 662 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" #32670703 |
Переможець |
29 649 400,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:48
|
ДУ 1 до Д _292.12 від 13.12.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 12:27
|
договір | укладений |
15 грудня 2021 12:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автомобіль вантажний бортовий з краном маніпулятором | 11 | од |
2 695 400,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до отриманого Замовником листа від Постачальника від 22 грудня 2021 року, Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі Товару за Договором , в зв’язку з цим внести зміни до п. 1.1. та п. 3.1. Договору та викласти їх у новій редакції. Також викладено у новій редакції Специфікацію Додаток №1 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 292/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автомобіль вантажний бортовий з краном маніпулятором | 10 | од |
2 695 400,00
UAH з ПДВ
|