Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень будівлі гуртожитку №2 Університету митної справи та фінансів за адресою: м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 8а
Очікувана вартість
673 767,40 UAH
UA-2021-10-21-012613-b 08c72fbc7acf4896b6ea9247603e4a35
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борохович

+308674593229 2021umsf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УНІВЕРСИТЕТ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ
Код ЄДРПОУ: 39568620
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕРНАДСЬКОГО, 2/4
Контактна особа: Юлія Борохович
+308674593229
2021umsf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 10:00
Очікувана вартість: 673 767,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 368,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень будівлі гуртожитку №2 Університету митної справи та фінансів за адресою: м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 8а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТСТРОЙГРУПП" 670 576,92
UAH з ПДВ
670 576,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 16:34
Електронний підпис
28 жовтня 2021 16:33
Акт огляду.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:33
Статут 20-27.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:33
Статут 10-19.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:33
Статут 1-9.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:33
витяг эдрпоу.PDF.p7s
28 жовтня 2021 16:33
Витяг з ПДВ.PDF.p7s
28 жовтня 2021 16:33
Ліцензія.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:33
Накази та дипломи.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:33
Довідки.pdf
28 жовтня 2021 16:29
Акт огляду.pdf
28 жовтня 2021 16:29
Накази та дипломи.pdf
28 жовтня 2021 16:29
Довідки.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:29
Договор.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:29
ДЦ.pdf
28 жовтня 2021 16:29
Аналогічні договори.pdf
28 жовтня 2021 16:29
Аналогічні договори.pdf.p7s
28 жовтня 2021 16:29
Договор.pdf
28 жовтня 2021 16:29
ДЦ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТСТРОЙГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТСТРОЙГРУПП"
#41477276
Переможець 670 576,92
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 16:32

Документи

01 листопада 2021 16:32
Електронний підпис
01 листопада 2021 16:32
Протокол_670 576.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТСТРОЙГРУПП"
#41477276
670 576,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 16:32
Електронний підпис
01 листопада 2021 16:32
Протокол_670 576.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 10:47
Додаткова угода № 3 до договору№172 (2).pdf зміни до договору
21 грудня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 11:13
Додаткова угода № 3 до договору№172.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:07
Додаткова угода 3 до дог 172.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 12:06
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 12:13
ДУ№2від07.12.2021додоговору172від05.11.2021р..pdf зміни до договору
07 грудня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 11:11
ДУ№2до договору172від05.11.2021р..pdf зміни до договору
06 грудня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 10:16
Календарний_план_.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 16:19
Календарний графік виконання.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 16:59
ДУ1до договору172від05.11.21р.додатки.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 16:49
ДУ_1до договору172від05.11.21р..pdf зміни до договору
08 листопада 2021 16:48
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:51
172.pdf укладений
05 листопада 2021 10:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 12:47
664 770,59 UAH UA858201720343160005000089328
УМСФ
UA913808050000000026006578879
ТОВ "ГАРАНТСТРОЙГРУПП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди викласти Додаток 1 до договору "Договірна ціна" в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" уклали цю додаткову угоду до Договору № 172 від 05.11.2021р. сторони дійшли згоди викласти в редакції що додається.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: Календарний графік виконання робіт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Привидення у відповідність
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток 2 до Договору "Календарний графік виконання робіт" в редакції що додається.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючист пп3. п3.ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 14.1 договору № 172 від 05.11.2021р. про наступне.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на підставі акту виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 670 576,92
UAH (в тому числі ПДВ 111 762,82 UAH)