Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт ДНЗ (ясла-садок) № 35 "Світлячок" комбінованого типу, вул. Сергія Сенчева, 16-а"
Очікувана вартість
719 000,00 UAH
UA-2021-10-21-009329-b 68c31b8643e842eb99bde45523c2a97d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522358340 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522358340
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 719 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розкриття пропозицій відбувається у відповідності до статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Валютою банківської гарантії є національна валюта України - гривня. Розмір забезпечення пропозиції 3 595.00 грн. (Три тисячі п’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим 30 робочих днів з кінцевої дати подачі пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі пропозиції учасника. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником у складі пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу(ів), що підтверджує(ють) внесення учасником грошового забезпечення (платіжне доручення/ виписка по особовому рахунку). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія, сформульована іншим чином є такою, що не відповідає умовам оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради Адреса:25022, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький Код ЄДРПОУ: 23227605 р/р № UA 968201720355159004001030350 в банку ДКСУ м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3595 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт ДНЗ (ясла-садок) № 35 "Світлячок" комбінованого типу, вул. Сергія Сенчева, 16-а"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розкриття пропозицій відбувається у відповідності до статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Валютою банківської гарантії є національна валюта України - гривня. Розмір забезпечення пропозиції 3 595.00 грн. (Три тисячі п’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим 30 робочих днів з кінцевої дати подачі пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі пропозиції учасника. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником у складі пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу(ів), що підтверджує(ють) внесення учасником грошового забезпечення (платіжне доручення/ виписка по особовому рахунку). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія, сформульована іншим чином є такою, що не відповідає умовам оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради Адреса:25022, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький Код ЄДРПОУ: 23227605 р/р № UA 968201720355159004001030350 в банку ДКСУ м. Київ

Сума забезпечення: 3595 UAH
21 жовтня 2021 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 15:08
2.2 Додаток 2 Проєкт договору.doc
21 жовтня 2021 15:08
2.1 Доаток 1 Відомість обсягів робіт.rtf
21 жовтня 2021 15:08
2.3 Додаток 3 Субпідрядник.doc
21 жовтня 2021 15:08
2.4 Додаток 4 вимоги.doc
21 жовтня 2021 15:08
2.5 Додаток 5 Кваліфікаційні вимоги.doc
21 жовтня 2021 15:08
2. Оголошення Кап. рем. ДНЗ № 35.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС" 708 642,00
UAH з ПДВ
708 642,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 10:27
Електронний підпис
02 листопада 2021 10:25
Лист-повідомлення.pdf
02 листопада 2021 10:25
Довідка додаток 4-1.pdf
02 листопада 2021 10:25
Банківська Гарантія.rar
02 листопада 2021 10:25
Виписка з ЄДР.pdf
02 листопада 2021 10:25
Лист-згода обр.дан. (копія).pdf
02 листопада 2021 10:25
Витяг єдиний податок.pdf
02 листопада 2021 10:25
Довідка субпідрядники 2.pdf
02 листопада 2021 10:25
Ліцензія.pdf
02 листопада 2021 10:25
Лист-пояснення Додаток 5.pdf
02 листопада 2021 10:25
Статут.pdf
02 листопада 2021 10:25
Довідка субпідрядники.pdf
02 листопада 2021 10:25
Проєкт договору.pdf
02 листопада 2021 10:25
G10074.21.7z
02 листопада 2021 10:25
Статут (Опис).pdf
02 листопада 2021 10:25
Декларація 2.pdf
02 листопада 2021 10:25
Посвідчення (оригінал).pdf
02 листопада 2021 10:25
Посвідчення (копія).pdf
02 листопада 2021 10:25
Довідка еквівалент.pdf
02 листопада 2021 10:25
Аналогічний договір копія_2.pdf
02 листопада 2021 10:25
Довідка додаток 4.pdf
02 листопада 2021 10:25
Аналогічний договір копія_5.pdf
02 листопада 2021 10:25
Календарний графік.pdf
02 листопада 2021 10:25
Довідка додаток 4-2.pdf
02 листопада 2021 10:25
Декларація.pdf
02 листопада 2021 10:25
Аналогічний договір копія_1.pdf
02 листопада 2021 10:25
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС"
#42743395
Переможець 708 642,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС"
#42743395
708 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 14:37
11.1 Додаткова угода до договір генпідряду від 12.12.2022 № 6-29-21 (Зменшення ціни договору).pdf зміни до договору
13 грудня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2022 11:11
8. Додаткова угода до договору генпідряду від 13.06.2022 № 3 -29-21 (строк виконання робіт ).pdf зміни до договору
13 червня 2022 11:10
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 09:10
4.1 Договір генпідряду від 16.11.2021 № 29-21.pdf укладений
17 листопада 2021 09:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт ДНЗ (ясла-садок) № 35 "Світлячок" комбінованого типу, вул. Сергія Сенчева, 16-а" 1 роботи 708 642,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 29-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/29-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 29-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/29-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт ДНЗ (ясла-садок) № 35 "Світлячок" комбінованого типу, вул. Сергія Сенчева, 16-а" 1 роботи 674 175,67
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 674 175,67
UAH