Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)
Очікувана вартість
293 699,99 UAH
UA-2021-10-21-009290-b 77aea89c00384e419f00c7ddafae9628
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296366 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296366
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
5. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-08-16-009635-a та UA-2021-09-02-003980-a) на закупівлю: ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті) ) (Джерела фінансування – місцевий бюджет – 88109,99грн. державний бюджет ( субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа» )–205590,00грн.) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті) ) (Джерела фінансування – місцевий бюджет – 88109,99грн. державний бюджет ( субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа» )–205590,00грн.) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 15:10
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар. (за наявності коштів державної субвенції) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 жовтня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 15:07
протокол переговорів.pdf
21 жовтня 2021 15:07
Повідомлення.pdf
21 жовтня 2021 15:07
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 293 699,99
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 15:10

Документи

21 жовтня 2021 15:10
Електронний підпис
21 жовтня 2021 15:09
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 15:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
293 699,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2021 15:10
Електронний підпис
21 жовтня 2021 15:09
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 10:27
додаткова угода №193-1 від 04.11.2021 до договору №193 від 01.11.2021.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 10:27
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:41
договір №193 від 01.11.2021.pdf укладений
01 листопада 2021 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 193/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 293 699,99
UAH (в тому числі ПДВ 48 949,99 UAH)