Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі «Нова українська школа»
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2021-10-21-007965-b 6036af57681c48d38c6f568ecb9d562d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296366 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296366
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-08-28-005111-a та UA-2021-09-14-006309-b) на закупівлю: Шкільні меблі (Нова українська школа) (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) (Джерела фінансування –субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа») через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на Шкільні меблі (Нова українська школа) (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) (Джерела фінансування –субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа» ) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі «Нова українська школа»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Шкільні меблі «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України при наявності бюджетних коштів після отримання Замовником товару та за умов, визначених п.п. 4.2. розділу 4 даного договору. За наявності коштів державної субвенції. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 жовтня 2021 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 14:27
протокол переговорів.pdf
21 жовтня 2021 14:27
повідомлення.pdf
21 жовтня 2021 14:27
обрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бігун Володимир Миколайович
#3084117712
Переможець 230 000,00
UAH
21 жовтня 2021 14:30

Документи

21 жовтня 2021 14:30
Електронний підпис
21 жовтня 2021 14:29
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бігун Володимир Миколайович
#3084117712
230 000,00
UAH
Документи

Документи

21 жовтня 2021 14:30
Електронний підпис
21 жовтня 2021 14:29
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 16:28
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:15
договір №195 від 01.11.2021.pdf укладений
01 листопада 2021 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 230 000,00
UAH