Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в Коростенській загальноосвітній школі І-ІІІступенів №9 по вул.Шевченка,62 м.Коростень Житомирської області
Очікувана вартість
56 600,00 UAH
UA-2021-10-21-007161-b 17520ae0a89c4d568c2fe297d376ef87
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296366 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296366
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-07-07-007978-c та UA-2021-07-26-005766-b) на закупівлю: Поточний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в Коростенській загальноосвітній школі І-ІІІступенів №9 по вул.Шевченка,62 м.Коростень Житомирської області (ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) (Джерела фінансування –місцевий бюджет) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на Поточний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в Коростенській загальноосвітній школі І-ІІІступенів №9 по вул.Шевченка,62 м.Коростень Житомирської області (ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) (Джерела фінансування –місцевий бюджет) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 14:01
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Поточний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в Коростенській загальноосвітній школі І-ІІІступенів №9 по вул.Шевченка,62 м.Коростень Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в Коростенській загальноосвітній школі І-ІІІступенів №9 по вул.Шевченка,62 м.Коростень Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник забезпечує фінансування у відповідності з актом наданих в повному обсязі послуг та при умові надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 жовтня 2021 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 13:59
повідомлення.pdf
21 жовтня 2021 13:59
протокол переговорів.pdf
21 жовтня 2021 13:59
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РУЖИЦЬКИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2808821074
Переможець 56 600,00
UAH
21 жовтня 2021 14:01

Документи

21 жовтня 2021 14:01
Електронний підпис
21 жовтня 2021 14:01
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 14:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РУЖИЦЬКИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2808821074
56 600,00
UAH
Документи

Документи

21 жовтня 2021 14:01
Електронний підпис
21 жовтня 2021 14:01
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 09:35
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:23
договір №282 від 01.11.2021.pdf укладений
01 листопада 2021 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 56 600,00
UAH