Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мольберт тринога алюмінієвий
Очікувана вартість
15 100,00 UAH
UA-2021-10-21-003835-b ● 8914fe8e851a43c58439c7ae403f6977
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ МАРІУПОЛЬСЬКА ШКОЛА МИСТЕЦТВ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02218915 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, просп. Миру, буд. 48 |
Контактна особа: |
Турянська Галина Михайлівна +380687827748 tenderschool48@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 15 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37820000-2: Приладдя для образотворчого мистецтва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Мольберт тринога алюмінієвий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 37820000-2 — Приладдя для образотворчого мистецтва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 11:25 |
дод.3 Технічне завдання (нова редакція).docx | |
21 жовтня 2021 11:25 |
дод.4 Проект договору.docx | |
21 жовтня 2021 11:25 |
Оголошення допорогова закупівля_ пн..docx |
25 жовтня 2021 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 11:25 |
дод.3 Технічне завдання (нова редакція).docx
|
|||
21 жовтня 2021 11:25 |
дод.4 Проект договору.docx
|
|||
21 жовтня 2021 11:25 |
Оголошення допорогова закупівля_ пн..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Дата подання: 23 жовтня 2021 21:52
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 10:22
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Звертаємо увагу учасника на те, що допорогова закупівля не є процедурою торгів в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", її проведення регламентується Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі-Наказ). Тому такі поняття, як «тендерна» документація та «тендерна» пропозиція в даній закупівлі відсутні.
Вимога надання зразку товару на етапі оцінки, у разі виникнення сумнівів про відповідність, запропонованого зразку, технічним вимогам, викладеним в оголошенні допорогової закупівлі та додатках до оголошення, не суперечить положенням Наказу.
Але з метою виключення сумнівів у Учасника в будь-якій упередженості Замовника, вимога щодо надання зразку товару не є принциповою та може бути виключена з переліку умов оцінки наданих пропозицій
Вимога надання зразку товару на етапі оцінки, у разі виникнення сумнівів про відповідність, запропонованого зразку, технічним вимогам, викладеним в оголошенні допорогової закупівлі та додатках до оголошення, не суперечить положенням Наказу.
Але з метою виключення сумнівів у Учасника в будь-якій упередженості Замовника, вимога щодо надання зразку товару не є принциповою та може бути виключена з переліку умов оцінки наданих пропозицій
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ |
6 988,88
UAH з ПДВ
|
6 988,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Сахно Ганна Костянтинівна" |
10 880,00
UAH з ПДВ
|
9 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ |
11 760,00
UAH з ПДВ
|
10 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ |
13 800,00
UAH з ПДВ
|
13 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #2992010518 |
Відхилено |
6 988,88
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 07:17
|
ФОП "Сахно Ганна Костянтинівна" #2825518344 |
Відхилено |
9 800,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 16:55
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ #3328301858 |
Переможець |
10 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 21:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 10:17
|
Договір | укладений |
17 листопада 2021 10:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мольберт тринога алюмінієвий | 16 | шт |
625,00
UAH
|