Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Closets of relay defence and automation, antifailure automation, digital signaling for SS KhNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 2069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
А. Шевляков (Інженер УВТК ВП ХАЕС) +38(03842) 6-26-51 shevliakov.artem@khnpp.atom.gov.ua Р. Таранцов (Інженер ВП «Централізовані закупівлі» ДП НАЕК "Енергоатом") +38(044) 277-79-54 r.tarantsov@ak.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 2069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
А. Шевляков (Інженер УВТК ВП ХАЕС) +38(03842) 6-26-51 shevliakov.artem@khnpp.atom.gov.ua Р. Таранцов (Інженер ВП «Централізовані закупівлі» ДП НАЕК "Енергоатом") +38(044) 277-79-54 r.tarantsov@ak.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 11 812 626,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 063,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у формі: •Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБОУ, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (далі – наказ Мінекономрозвитку №2628). Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення ТП учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Мінекономрозвитку №2628, та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 №846-р (www.energoatom.com.ua → «Діяльність» → «Страхування»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії, ТП такого учасника відхиляється на підставі абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 118126.26 UAH |
Publication date: | 21 жовтня 2021 18:41 |
Enquiries until: | 12 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 11 812 626 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 59 063 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо уточнення терміну постачання вирішено остаточно. Відповідні зміни до тендерної документації оприлюднені 04.11.2021.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000116 ● 43ef3464b8d0481aa173b8d17bd07898
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2021-10-21-003055-c 21.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-14 16:03:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шаф релейного захисту та автоматики, протиаварійної автоматики, цифрової сигналізації для ВП ХАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-21-003055-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», ТОВ «ЕЛТРАНС Україна», ТОВ «ПЕК» та про визначення переможцем ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-19 17:00:30
Пояснення на запит ДАСУ від 14.01.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-10-21-003055-c
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 11.01.2022 № 2 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафи релейного захисту та автоматики, протиаварійної автоматики, цифрової сигналізації для ВП ХАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-21-003055-c] через електронну систему закупівель 14.01.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», ТОВ «ЕЛТРАНС Україна», ТОВ «ПЕК» та про визначення переможцем ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ), моніторинг якої здійснюється, визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу було прийнято рішення встановити ОВЗ на рівні комерційної пропозиції виробника товару.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені в технічній специфікації до предмета закупівлі «Шафи релейного захисту та автоматики, протиаварійної автоматики, цифрової сигналізації» 0.ЕЦ.3907.ТС-21, яка є складовою частиною тендерної документації.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://cutt.ly/7IbKUNC (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (Шафи релейного захисту та автоматики, протиаварійної автоматики, цифрової сигналізації).
За результатами розгляду тендерних пропозицій відповідно до рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 14.12.2021 до аукціону допущено учасників закупівлі: ПАТ «Науково-виробниче підприємство «Радій», ТОВ «ЕЛТРАНС Україна», ТОВ «ПЕК», відхилено тендерні пропозиції учасників: ТОВ «САВВАТ», IMPULS ENERGO s.r.o., ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ, ЛТД». Відповідно до ст. 29 Закону в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій. Оприлюднення інформації щодо членів тендерного комітету, які приймали таке рішення, Законом не передбачено.
23.12.2021 в ЕСЗ розміщено протокол визначення переможця торгів № 6894 від 23.12.2021, в якому міститься інформація щодо осіб тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом», які приймали рішення про визначення переможцем тендеру учасника ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», пропозиція якого визначена ЕСЗ автоматично, як найбільш економічно вигідна.
Уповноважена особа Олег КОСЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафи релейного захисту та автоматики, протиаварійної автоматики, цифрової сигналізації для ВП ХАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-21-003055-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 01.02.2022. У висновку зазначено, що «…на запит Держаудитслужби від 14.01.2022, оприлюднений відповідно до статті 8 Закону, Замовник у визначений Законом строк не надав інформації щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ПАТ «НВП «РАДІЙ», ТОВ «ЕЛТРАНС УКРАЇНА», ТОВ «ПЕК», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону» та «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовником надається інформація відповідно до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби від 01.02.2022 до процедури закупівлі ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафи релейного захисту та автоматики, протиаварійної автоматики, цифрової сигналізації для ВПХАЕС). За результатами висновків органу державного контролю в сфері публічних закупівель Замовником розглянуто питання дотримання відповідальними особами Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі, їх відповідності вимогам Закону, зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи відповідальних осіб, які допустили визначені у висновку порушення та прийняті необхідні заходи щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому. Звертаємо увагу, що дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель. Уповноважена особа Олег КОСЕНКО Н. Скубрій, 206-97-67 n.skubriy@direkcy.atom.gov.ua (торги 6894)
2022-02-07 16:41:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
IMPULS ENERGO s.r.o. | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ, ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" |
9 399 000,00
UAH з ПДВ
|
9 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" |
11 694 499,70
UAH з ПДВ
|
11 694 499,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕК" |
11 753 562,87
UAH з ПДВ
|
11 753 562,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" #14312430 |
Переможець |
9 399 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 13:25
|
Додаткова угода 1 до договору.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 16:56
|
Договір 53-129-01-22-02418.pdf | укладений |
13 січня 2022 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін до п. 4.2 Договору обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-22-02418 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |