Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і поточний ремонт офісної техніки (заправка,відновлення, поточний ремонт картриджа)
Очікувана вартість
2 667,00 UAH
UA-2021-10-21-001592-a c820a7c18ad54946a1db96690d62276c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврішко Назар Михайлович

+380382640229 380989297039n@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 00712108
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського 26
Контактна особа: Гаврішко Назар Михайлович
+380382640229
380989297039n@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Місцезнаходження замовника : 29009 м. Хмельницький ,вул. Юхима Сіцінського 26. Категорія замовника : юридична особа яка є розпорядником та одержувачем державних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 послуга
Технічне обслуговування і поточний ремонт офісної техніки (заправка,відновлення, поточний ремонт картриджа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі акту наданих послуг. Джерело фінансування спеціальний фонд ( 1209030 - Організація та регулювання діяльності установ в системі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

21 жовтня 2021 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КомпАС"
#31679223
Переможець 2 667,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 10:48

Документи

21 жовтня 2021 10:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:19
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 11:01
Договір № 159 від 21.10.2021 укладений
21 жовтня 2021 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 667,00
UAH (в тому числі ПДВ 444,50 UAH)