Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, штамп
Очікувана вартість
1 815,00 UAH
UA-2021-10-21-000368-a ebd3a5495de14e109193e5d8705891c3
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорощенко Олеся Миколаївна

+380484172320 yfin@izmail.odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ фінансів Ізмаїльської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02315239
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, пр-т Суворова, 62
Контактна особа: Запорощенко Олеся Миколаївна
+380484172320
yfin@izmail.odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 пачка
Ціна за одиницю: 100UAH без ПДВ
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, пр.Суворова,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 415UAH без ПДВ
штамп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, пр.Суворова,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

21 жовтня 2021 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Малигіна С.П.
#2500111361
Переможець 1 815,00
UAH
21 жовтня 2021 09:08

Документи

21 жовтня 2021 09:08
Електронний підпис

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 21 жовтня 2021 15:37
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: технічна помилка
Документи:
21 жовтня 2021 15:36
угода
Виконано
Дата відміни: 21 жовтня 2021 15:41
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: технічна помилка
Документи:
21 жовтня 2021 15:41
Електронний підпис
21 жовтня 2021 15:40
угода