Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44378972 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, будинок 51 |
Контактна особа: |
Ірина Танченко +380957706264 gera2021@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 10 177 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 778,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 305 335,32 грн. (3% від очікуваної вартості). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплату за виконані Підрядником роботи Замовник виконує в строк протягом 15-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт») та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка») та виконавчої документації. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 13:31 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація від 05.11.2021.doc | |
05 листопада 2021 13:31 |
Перелік змін від 05.11.2021.docx | |
20 жовтня 2021 18:52 |
Проєкт договору.docx |
05 листопада 2021 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2021 13:31 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація від 05.11.2021.doc
|
|||
05 листопада 2021 13:31 |
Перелік змін від 05.11.2021.docx
|
|||
20 жовтня 2021 18:52 |
Проєкт договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-27-000006 ● 4f29021109054935afc952a0442f817f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 16:10 |
01.11.2021 № 548
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2021 № 548
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-10-20-013435-b 20.10.2021 Лівобережна адміністрація Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 44378972) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-03 09:59:28
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту елементів благоустрою зеленої зони, у тому числі дитячого майданчику в районі будинку № 79, корп.2 по вул. Янтарній в м. Дніпро за кодом ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-10-20-013435-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Частиною 1 статті 25 Закону визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт, тобто 50 889,22 грн (10 177 844,00 х 0 5%). Відповідно до інформації, опублікованої в електронній системі закупівель, предмет закупівлі визначено як роботи. Проте на порушення частини 1 статті 25 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів розмір надання забезпечення пропозицій визначено у сумі 305 335,32 грн, тобто більше ніж визначено зазначеною нормою Закону.
Поясніть причину визначення розміру надання забезпечення тендерних пропозицій учасників при закупівлі робіт з капітального ремонту у розмірі більшому, ніж передбачено частиною 1 статті 25 Закону.
При цьому відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-05 15:01:38
Про надання пояснення проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту елементів благоустрою зеленої зони, у тому числі дитячого майданчику в районі будинку № 79, корп.2 по вул. Янтарній в м. Дніпро за кодом ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-10-20-013435-b)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту елементів благоустрою зеленої зони, у тому числі дитячого майданчику в районі будинку № 79, корп.2 по вул. Янтарній в м. Дніпро за кодом ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-10-20-013435-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), надаємо наступні пояснення:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації
«Капітальний ремонт елементів благоустрою зеленої зони, у тому числі дитячого майданчика, в районі будинку № 79, корп. 2 по вул. Янтарній, в м. Дніпро» , виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” та інших нормативних документів
Розмір бюджетного призначення на 2021 рік на об’єкт: « Капітальний ремонт елементів благоустрою зеленої зони, у тому числі дитячого майданчика, в районі будинку № 79, корп. 2 по вул. Янтарній, в м. Дніпро» визначений виходячи з потреб територіальної громади міста та затверджений рішенням Виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 09.09.2021 № 860.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: «Капітальний ремонт елементів благоустрою зеленої зони, у тому числі дитячого майданчика, в районі будинку № 79, корп. 2 по вул. Янтарній, в м. Дніпро», експертного звіту проектно-кошторисної документації за об’єктом «Капітальний ремонт елементів благоустрою зеленої зони, у тому числі дитячого майданчика, в районі будинку № 79, корп. 2 по вул. Янтарній, в м. Дніпро». Очікувана вартість предмету закупівлі складає 10 177 844 грн з ПДВ.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710
« Про ефективне використання державних коштів» прийнято відповідно до
ч. 4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в електронній системі закупівель носить рекомендаційний характер.
В подальшому з урахуванням Ваших зауважень уповноважена особа буде дотримуватись виконувати дії з оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення призначення в електронній системі закупівель.
2. Щодо зазначення розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі у сумі, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.
Уповноваженою особою допущена технічна помилка при розрахунку забезпечення тендерної пропозицій, але на даний час помилку виправлено, внесено відповідні зміни до тендерної документації (шляхом викладення її в новій редакції) та оголошення про проведення торгів. Уповноважену особу додатково попереджено про дотримання норм чинного законодавства та недопущення порушень .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні Закупівлі», не погоджуючись з висновком про моніторинг на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт елементів благоустрою зеленої зони, у тому числі дитячого майданчика, в районі будинку № 79, корп. 2 по вул. Янтарній, в м. Дніпро» у визначений Законом термін (протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку в термін до 02.12.2021 включно) оприлюднюємо через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку. Стосовно допущених, на думку посадових осіб органу державного фінансового контролю порушень, викладених у п. 1 стосовно не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону: Пунктом 1. Розділу ІІІ ТД визначено, що учасник завантажує файли, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; (Додаток № 1). Пунктом 2 Додатку № 1 зазначено, що учасником надається Довідка згідно (** ФОРМА ДОВІДКИ) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт). Для підтвердження даної інформації надати копію штатного розпису та копії наказів. На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. На виконання зазначених вимог ТД Учасником ТОВ «ЕКОБУД 77» у складі пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначеної форми, яка серед іншого містить інформацію про наявність 2 робітників з благоустрою, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт: Карпенко Роман Борисович та Бондарєв Олександр Петрович. На підтвердження цієї інформації, як і вимагалось ТД, учасником надані завірені копії наказів № 8-к від 04.08.2021 р. та № 15-к від 05.10.2021 р. Слід відзначити, що штатний розклад, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, затверджений наказом № 4 від 30.07.2021 станом на 02.08.2021 року. Накази про прийняття працівників видані пізніше. Питання внесення змін до штатного розпису та питання дотримання штатної дисципліни не віднесено до повноважень уповноваженої особи. Отже, учасником ТОВ «ЕКОБУД 77» підтверджено надану у Довідці інформацію по наявність працівників відповідної кваліфікації у спосіб, визначений ТД. Стосовно інформації, викладеної у п. 2: «Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної постанови. Також встановлено розбіжності між оголошенням про проведення відкритих торгів, інформацією про процедуру та пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації в частині розміру надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії. Крім того встановлено порушення пункту 1 частини 16 статті 29 Закону в частині неоприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.)»: П. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – внесені зміни. Нову редакцію тендерної документації оприлюднено 05.11.2021. Тобто – порушення усунуте. Таким чином у висновку зазначено недостовірну інформацію щодо розбіжності між оголошенням про проведення відкритих торгів, інформацією про процедуру та пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, визначеної в оголошенні складає 45 800,00 грн та відповідає умовам п. 2 Розділу ІІІ ТД у новій редакції. Отже, допущене раніш порушення усунуто до терміну подання тендерних пропозицій, у відведений законодавством термін. Зміни до тендерної документації оприлюднено 05.11.2021 відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Навіть при умові визначення забезпечення тендерної пропозиції у наведеному висновку розмірі (305 335,32 грн), зазначене не порушує принципів. Крім того, у висновку наведені зобов’язання відмінити тендер у відповідності до п. 2 частини І статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути), що протирічить змісту Констатуючої частини висновку, в якій наведено інформацію про усунення Замовником даного порушення. Щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції, встановленого у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом, що викладено у п. 3: Розмір забезпечення тендерної пропозиції, визначеної в оголошенні та в п. 2 Розділу ІІІ ТД складає 45 800,00 грн, що не перевищує визначений ст. 25 Закону України розмір (45 800,00 грн ˂ 50 889,22 грн (10 177 844 * 0,5%). Отже, в п. 3 наведена недостовірна інформація про наявність порушення. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до висновку та повідомляємо, що в разі не врахування даної інформації Замовник буде вимушений оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2021-11-30 16:53:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної постанови. Також встановлено розбіжності між оголошенням про проведення відкритих торгів, інформацією про процедуру та пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації в частині розміру надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії. Крім того встановлено порушення пункту 1 частини 16 статті 29 Закону в частині неоприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.)
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУД 77" |
10 164 236,82
UAH з ПДВ
|
9 834 121,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АУРУМ ЛТД"" |
10 149 627,84
UAH з ПДВ
|
9 929 627,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУД 77" #39954285 |
Переможець |
9 834 121,59
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 18:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2022 15:35
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2022 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 19:36
|
Додаткова угода № 2 від 30.12.2021 та розрахунки.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 19:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:13
|
Додаткова угода № 1 від 21.12. до Договору № 75-01 від 01.12.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 17:25
|
ТИТУЛ від 01.12.2021.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 18:32
|
Протокол № 399 від 01.12.2021.pdf | укладений |
03 грудня 2021 18:31
|
Договір № 75-01 від 01.12.2021.pdf | укладений |
03 грудня 2021 18:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ТИТУЛ об’єкта будівництва у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 75-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення таких змін до розділу 12.«МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗІТИ СТОРІН», а саме: у замовника зміни реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 75-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, продовження строку дії Договору до 31.12.2022року |
Номер договору про закупівлю: | 75-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1. викласти в наступній редакції: Сума Договору складає 9 834 121,59 грн (дев'ять мільйонів вісімсот тридцять чотири тисячі сто двадцять одна грн 59 к. у т. ч. ПДВ 20% 1 639 020,26 грн (один мільйон шістсот тридцять дев'ять тисяч двадцять грн 26к.). 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін, та Сторони підтверджують свої зобов'язання за ним. 3. Ця Додаткова угода складена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної Сторони. 4. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, та є невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 75-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |