Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
299 900,00 UAH
UA-2021-10-20-011940-b 4c4161f5230d4c48849be8ad774e394d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Борисова

+380661533077 iraborisova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39618372
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21
Контактна особа: Ірина Борисова
+380661533077
iraborisova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 299 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 499,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт проїздів між секторами на міському кладовищі (щебенева основа) в м. Ірпінь (ДК 021:2015 ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки за надані послуги (виконані роботи) з Підрядником на підставі "Актів приймання виконаних підрядних робіт" (форма N КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних підрядних робіт" (форма КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника з відстрочкою платежу до 180 банківських днів з дати отримання форм КБ-2в та КБ-3 без нарахування штрафних санкцій Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 16:41
Оголошення з додатками 1 та 2.docx
20 жовтня 2021 16:41
Додаток 3 договір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-20-011940-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 25 жовтня 2021 12:16
Вимога
Вимога по закупівлі
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи UA-2021-10-20-0l 1940-b

У відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), КОМУНАЛЬНИМ ПIДПРИЄМСТВОМ «УПРАВЛIННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «IРПIНЬ» IPПIHCЬKOЇ MICЬKOЇ РАДИ (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено спрощену закупівлю 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи , ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-20-011940-b (надалі - закупівля).
Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі - Підприємство) виявило намір брати участь у вищевказаній закупівлі, однак, позбавлене такої можливості з огляду на наступне.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі), затвердженим рішенням Уповноваженої особи від 20 жовтня 2021 року № 271 (надалі - оголошення про проведення спрощеної закупівлі) встановлено дискримінаційні вимоги, а саме: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника», що порушує вимоги статті 5 Закону, які регламентують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Обґрунтування дискримiнацiйностi:
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупiвель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям i зловживанням.
Водночас, частиною 2 цієї ж статті Закону встановлено наступне: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупiвель/спрощених закупівлях на рівних умовах.».
Наголошуємо увагу Замовника, за частиною 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, вимога Замовника «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника» є незаконною та дискримінаційною, оскільки після обстеження об’єкту, на якому мають виконуватись роботи, інформація про те, які учасники братимуть участь у закупівлі стане неконфіденційною.
Замовник, порушує право учасника на конфіденційність інформації, також вищезазначена вимога несе у собі корупційні ризики, (що с порушенням п.6 ч. 1 ст. 5 Закону), адже для участі у закупівлі необхідно учаснику провести огляд, тобто, ще до проведення аукціону та відкриття пропозицій учасників, що братимуть участь у закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупiвель - добросовісна конкуренція серед учасників (п. l ч.1 ст. 5 Закону), максимальна економія та ефективність (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупiвель (п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону), недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4 ч.1 ст. 5 Закону), запобігання корупційним діям (п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону).
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може:
- не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт обстеження для отримання останнім «довідки про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта»;
- не підписати «довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» у строки «періоду уточнень» по закупівлі, що встановлені на веб-порталі Уповноваженого органу;
- не підписати «довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» взагалі,
що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення Пропозиції, що е дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Таким чином підписання або не підписання «довідки про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» надає право Замовнику самостійно обирати які саме суб’єкти господарювання зможуть брати участь у процедурі закупівлі, а які будуть позбавлені брати участь у процедурі закупівлі через наявність такої вимоги Замовника.
Окрім того, враховуючи стан епідеміологічної ситуації в країнi, дана вимога е недопустимою, адже може спричинити поширення вірусного захворювання СОVID-19.
Також додатково повiдомляємо, що вимога щодо обов'язковоrо обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупiвель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення вiд 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз, а також іншою низкою рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупiвель, в яких встановлено, що така вимога замовника с дискримінацією.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо:
- прийняти до розгляду вимоrу Пiдприемства;
- внести зміни до оголошення про проведення спрощеної' закупівлі, шляхом видалення дискримінаційної· вимоги «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника»;
- оприлюднити такі зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у порядку, передбаченому Законом.
У разі ігнорування даної вимоги, Підприємство з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде змушене звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2021 16:44
вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню

Документи подані скаржником

25 жовтня 2021 12:15
Вимога_299 000,00 грн.pdf

Документи

25 жовтня 2021 16:44
Протокол вимога 276.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРНЕР ПРОФІ" 299 412,00
UAH з ПДВ
299 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 13:04
Електронний підпис
28 жовтня 2021 13:01
акт обстеження
28 жовтня 2021 13:01
відомості
28 жовтня 2021 13:01
лицензия
28 жовтня 2021 13:01
лист _26_10-14 236 гку
28 жовтня 2021 13:01
финансова можливість
28 жовтня 2021 13:01
довідка з банку
28 жовтня 2021 13:01
договір оренди
28 жовтня 2021 13:01
довідка обладнання
28 жовтня 2021 13:01
виписка_ витяг
28 жовтня 2021 13:01
зведений кошторис
28 жовтня 2021 13:01
довідка, згідно додатку 2
28 жовтня 2021 13:01
Договір підряду
28 жовтня 2021 13:01
Витяг ПДВ
28 жовтня 2021 13:01
Інформація про учасника
28 жовтня 2021 13:01
лист _26_10-2 ст50
28 жовтня 2021 13:01
договора ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРНЕР ПРОФІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРНЕР ПРОФІ"
#41536839
Переможець 299 412,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 11:26

Документи

29 жовтня 2021 11:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОРНЕР ПРОФІ"
#41536839
299 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 11:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:59
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 12:08
4545.05.3.PDF укладений
05 листопада 2021 12:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 299 412,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 902,00 UAH)