Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Очікувана вартість
109 300,00 UAH
UA-2021-10-20-010306-b ● 341aa8b2a18e4d4aab58d93942a217c2
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Оксана Довгошиєнко +380414296366 dovgoshyenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-08-28-003834-a та UA-2021-09-14-005765-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами ) (Джерела фінансування – субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами ) (Джерела фінансування відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-08-28-003834-a та UA-2021-09-14-005765-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами ) (Джерела фінансування – субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами ) (Джерела фінансування відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 15:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 31 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України при наявності бюджетних коштів. Оплата проводиться після отримання Замовником товару по мірі надходження коштів на вказані цілі. За наявності коштів державної субвенції. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
20 жовтня 2021 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 15:44 |
протокол переговорів.pdf | |
20 жовтня 2021 15:44 |
Повідомлення.pdf | |
20 жовтня 2021 15:44 |
обгунтування.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА #2325013302 |
Переможець |
109 300,00
UAH
|
20 жовтня 2021 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 08:51
|
договір №194 від 01.11.2021.pdf | укладений |
01 листопада 2021 08:51
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 листопада 2021 10:26
|
109 300,00 UAH | UA858201720344291022110028939 Відділ освіти ВКМР |
UA273117440000026009055908026 ФОП Мельник Марiя Василiвна |
Оплачений |