Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент (Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-10-20-008994-b c3753d88e40b4707a536aa7a5da827bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Євгенівна Унтілова

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 27
Контактна особа: Олександра Євгенівна Унтілова
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, начальник, уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
8.1. Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент (Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата за виконані послуги проводиться Замовником після надання послуг за кожний з етапів відповідно до Календарного плану надання послуг та оплати (Додаток №3) і представленого Виконавцем відповідних актів здачі-приймання наданих послуг впродовж 10 банківських днів з моменту отримання та підписання акту здачі-приймання наданих послуг.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» жовтня 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «29» жовтня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська область, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за виконані послуги проводиться Замовником після надання послуг за кожний з етапів відповідно до Календарного плану надання послуг та оплати (Додаток №3) і представленого Виконавцем відповідних актів здачі-приймання наданих послуг впродовж 10 банківських днів з моменту отримання та підписання акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 15:03
Додаток_1.pdf
20 жовтня 2021 15:03
Додаток_4.pdf
20 жовтня 2021 15:03
Додаток_3.pdf
20 жовтня 2021 15:03
Додаток_5.pdf
20 жовтня 2021 15:03
Документацiя.pdf
20 жовтня 2021 15:03
Додаток_2.pdf
20 жовтня 2021 15:03
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ИРБИС-ЮГ" 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 12:51
Електронний підпис
28 жовтня 2021 12:46
3.4. Справка из банка.pdf
28 жовтня 2021 12:46
1.2-1Цивільно-прав.угода.pdf
28 жовтня 2021 12:46
3.3-1Проект дог.pdf
28 жовтня 2021 12:46
3.2. Тех спец.pdf
28 жовтня 2021 12:46
4. Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2021 12:46
2.2. Статут.pdf
28 жовтня 2021 12:46
2.2.1. Опис.pdf
28 жовтня 2021 12:46
5. Погодження.pdf
28 жовтня 2021 12:46
1.1. Довідка про МТБ.pdf
28 жовтня 2021 12:46
1.1-1Дог оренди обл.pdf
28 жовтня 2021 12:46
1.3. Довідка про досвід.pdf
28 жовтня 2021 12:46
3. Пропозиція.pdf
28 жовтня 2021 12:46
3.4.1. Довыдка Південий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ИРБИС-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ИРБИС-ЮГ"
#39365343
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ИРБИС-ЮГ"
#39365343
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 16:02
договір.pdf укладений
04 листопада 2021 16:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 грудня 2021 09:50
70 000,00 UAH UA728201720344220004000036305
Таїровська селищна рада
UA783282090000026001010033207
ТОВ "ИРБИС-ЮГ"
Оплачений
23 грудня 2021 09:51
70 000,00 UAH UA728201720344220004000036305
Таїровська селищна рада
UA783282090000026001010033207
ТОВ "ИРБИС-ЮГ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 140 000,00
UAH