Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми «М.Е.Dос» з правом використання на рік (Модуль «Звітність» мережева версія, Модуль «Облік ПДВ»)
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2021-10-20-005077-a f663d4b59b064aabb8d5b7dd4fb313c6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Кошти підприємства. Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А. Без ПДВ. Номенклатурна позиція: 72318000-7 - Послуги з передачі даних.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми «М.Е.Dос» з правом використання на рік (Модуль «Звітність» мережева версія, Модуль «Облік ПДВ») (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72310000-1 - Послуги з обробки даних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2021  —  26 жовтня 2022
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата рахунку-фактури здійснюється Покупцем на умовах 100% передоплати шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом п'яти днів з дати виписки рахунку-фактури. Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

20 жовтня 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЮЗ СОЛЮШНЗ"
#38800462
Переможець 3 300,00
UAH
20 жовтня 2021 15:34

Документи

20 жовтня 2021 15:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 15:39
Рахунок-фактура № САВ-37932233 від 19.10.2021р..pdf укладений
20 жовтня 2021 15:38