Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі за адресою: вул. Братська в м. Суми
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-10-20-003891-a ● ddf1b0183abc424dbfd1770fed8c59ae
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі за адресою: вул. Братська в м. Суми.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 200 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.11.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 000,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі за адресою: вул. Братська в м. Суми.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 200 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.11.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 000,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі за адресою: вул. Братська в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 14:07 |
Додаток 5.docx | |
20 жовтня 2021 14:07 |
Додаток 6.docx | |
20 жовтня 2021 14:07 |
Оголошення.docx | |
20 жовтня 2021 14:06 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
20 жовтня 2021 14:06 |
Додаток 3.docx | |
20 жовтня 2021 14:06 |
Додаток 2.docx | |
20 жовтня 2021 14:06 |
Додаток 1.doc | |
20 жовтня 2021 14:06 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо застосування розцінок
Дата подання: 22 жовтня 2021 16:48
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 10:05
Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення яким способом передбачено улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи: механізованим чи ручним? У разі якшо механізованим, повідомляємо, що розцінка на такий ти улаштування не передбачена для шару основи товщиною 7,5 см. У разі можливості просимо надати шифр розцінки. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник, розцінки потрібно брати на підставі обсягів робіт, викладені в Додатку 3 до тендерної документації. Підрядник визначається сам, який спосіб виконання робіт більш економічно – вигідний та раціональний. Роботи виконуються згідно технології виконання дорожніх робіт (всі розцінки потрібно брати з відповідних каталогів на ремонт чи будівництво. В розцінці на улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи одиницею виміру є 100 куб м матеріалу основи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
05 листопада 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій