Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням замовником
Очікувана вартість
385 700,00 UAH
UA-2021-10-20-003358-a ● 087e39c55c4d4ea2aeebdecf4d9104de
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 385 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 857,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21.
2. Назва предмету закупівлі: надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням з замовником.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 385 700,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 20.12.2021 р. включно.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.11.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 857,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21.
2. Назва предмету закупівлі: надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням з замовником.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 385 700,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 20.12.2021 р. включно.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.11.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 857,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
25 штуки
Клен гостролистний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
7 штуки
Горобина плакуча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
68 штуки
Туя колоновидна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 15:12 |
Перелік змін.docx | |
04 листопада 2021 15:11 |
Додаток 4 (нова редакція) Проєкт договору.docx | |
04 листопада 2021 15:11 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
04 листопада 2021 15:11 |
Тендерна документація (нова редакція) .docx | |
20 жовтня 2021 13:25 |
Оголошення.docx | |
20 жовтня 2021 13:25 |
Додаток 6.docx | |
20 жовтня 2021 13:25 |
Додаток 5.docx | |
20 жовтня 2021 13:24 |
Додаток 2.docx | |
20 жовтня 2021 13:24 |
Додаток 1.doc |
04 листопада 2021 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 листопада 2021 15:12 |
Перелік змін.docx
|
||||||
04 листопада 2021 15:11 |
Додаток 4 (нова редакція) Проєкт договору.docx
|
||||||
04 листопада 2021 15:11 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
||||||
04 листопада 2021 15:11 |
Тендерна документація (нова редакція) .docx
|
||||||
20 жовтня 2021 13:25 |
Оголошення.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 13:25 |
Додаток 6.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 13:25 |
Додаток 5.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 13:24 |
Додаток 2.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 13:24 |
Додаток 1.doc
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 листопада 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій