Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 Розроблення проектної документації по об'єкту: «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні в Коломийському ліцеї № 8 на вул. Євгена Коновальця, 10 у м. Коломиї Івано-Франківської області» за ДК 021:2015 – 71242000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Очікувана вартість
238 613,07 UAH
UA-2021-10-20-003192-b d3debd86abfb4f849a95c31ac34fa6b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 01 листопада 2021 15:01
Очікувана вартість: 238 613,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 193,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 Розроблення проектної документації по об'єкту: «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні в Коломийському ліцеї № 8 на вул. Євгена Коновальця, 10 у м. Коломиї Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Євгена Коновальця, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата - часткова оплата за виконання робіт, здійснена до (а не після) їх виконання. Аванс 3 Робочі 30
Виконання робіт Післяоплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата виконання робіт здійснюється безпосередньо під час їх виконання. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо додатку1
Дата подання: 21 жовтня 2021 08:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 13:13
Відсутній додаток №1, який зазначений як інші документи
Відповідь: У складі оприлюдненого оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі), затвердженого рішенням уповноваженої особи від 19.10.2021 №56, наявний Додаток 1 "ІНША ІНФОРМАЦІЯ".

Уточнення
Дата подання: 22 жовтня 2021 13:29
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 16:54
Доброго дня! Опублікуйте технічні умови на газ. Дякую
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Технічні умови на газ відсутні, виготовлятимуться в процесі проектування документації по об'єкту.
Технічні умови і термін виконання робіт
Дата подання: 25 жовтня 2021 13:23
Як виконувати проект не маючи тенічних умов? За отримання технічних умов несе відповідальність Замовник. Де є гарантія, що на протязі 2-х місяців отримаєте технічні умови? Що зменшує термін виконання робіт. Тендерні умови написані під свого Виконавця?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 жовтня 2021 12:44
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлі з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 жовтня 2021 12:44
Електронний підпис
26 жовтня 2021 12:41
Протокол 65.pdf