Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТ |
Код ЄДРПОУ: | 03365860 |
Вебсайт: | http://www.kremen.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Площа Перемоги, буд. 2 |
Контактна особа: |
Білаш Яна Олександрівна 380536633180 yana.skalskaya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 4 593 993,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 969,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 12 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 17 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 17:04 |
Протокол №34.pdf | |
28 жовтня 2021 17:04 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
28 жовтня 2021 17:04 |
Додаток 8 Договір.doc | |
28 жовтня 2021 17:04 |
ТД 2021 Нова редакція.doc |
28 жовтня 2021 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2021 17:04 |
Протокол №34.pdf
|
|||
28 жовтня 2021 17:04 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
28 жовтня 2021 17:04 |
Додаток 8 Договір.doc
|
|||
28 жовтня 2021 17:04 |
ТД 2021 Нова редакція.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-21-000086 ● d61e225c9414442fa8494ec47ccbe085
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022 №108
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 №108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2021-10-20-000799-b від 20.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-22 15:40:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання робіт по об’єкту: «Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» (код СРV за ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-20-000799-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-24 09:22:22
«Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці»
У відповідь на запит про надання пояснення від 22.02.2022, надісланий Державною аудиторською службою України через електронну систему закупівель, Департамент житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Департамент ЖКГ) повідомляє наступне.
По питанню:
- яким чином, та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» визначено на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці».
Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає будівельним нормам і правилам.
Відповідно до абзацу 1 п. 1 ст. 877 Цивільного кодексу України підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.
Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Згідно зі ст. 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» робоча документація для будівництва (реконструкції, реставрації, капітального ремонту) об'єкта архітектури виконується відповідно до державних стандартів, норм і правил на підставі затвердженого проекту. Робоча документація для будівництва або авторський нагляд за її розробкою виконуються за участю архітектора - автора затвердженого проекту відповідно до укладеного договору на розроблення проекту цього об'єкта архітектури.
Архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи (ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
Відповідно до абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» була складена та затверджена на основі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту : «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці».
До того ж, необхідно зазначити, що у відповідності до статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» експертиза - діяльність фахівців-експертів, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати і за дорученням замовника надають звіти щодо відповідності проектних рішень вимогам законодавства, державним нормам, стандартам, будівельним нормам і правилам та які несуть відповідальність за достовірність наданих звітів
Згідно зі статтею 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» перед затвердженням проектів у випадках, визначених статтею 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", здійснюється оцінка їх впливу на довкілля та проводиться експертиза.
Проектно-кошторисна документація по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» пройшла експертизу з позитивним висновком, що кошторисна документація складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 про введення в дію кошторисних норм України кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Проєктно-кошторисна документація та оголошення про проведення відкритих торгів на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» були складені до набрання чинності кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», про що свідчать дані оприлюднені в електронній системі закупівель, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів було оприлюднено 20.10.2021.
Тобто, розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі розраховувалася на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту : «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці», яка пройшла експертизу (Експертний звіт від 22.09.2021 № 119-21Е).
Згідно з п. 13.5. договору від 05.07.2021 № 16-21 на коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» сторони погодилися про те, що будь-які документи, що стосуються виконання цього Договору є конфіденційною інформацією і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони, крім випадків, коли така передача пов'язана з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання Договору або сплати податків, інших обов'язкових зборів і платежів, а також у випадках передбачених чинним законодавством України.
Департамент ЖКГ направив автору проєкту лист про отримання згоди для надання проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці». Як тільки згода буде отримана, Департамент ЖКГ надасть всю необхідну документацію.
По питанню:
- Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Необхідно зазначити, що пункт 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» містить перелік рекомендаційних, але не обов’язкових заходів.
Як вже зазначалося вище, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» визначено на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці», яка визначає обсяг, вартість та зміст робіт.
Відповідно до положень статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Кошти на виконання капітального ремонту внутрішньоквартальних проходів та проїздів передбачені в рішеннях Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області про місцевий бюджет на 2021 та 2022 роки, але в зазначених рішеннях не зазначається найменування об’єктів, а лише захід. Крім цього, рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 14.05.2021 № 641 «Про перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених в бюджеті Кременчуцької міської територіальної громади на 2021 рік по головному розпоряднику бюджетних коштів – Департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області» збільшено бюджетні асигнування спеціального фонду (бюджет розвитку) по КТПКВКМБ 1216017 «Інша діяльність, пов’язана з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства» на суму 1 878 674,00 грн на капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів.
На підставі проєктно-кошторсної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку №20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» та затверджених бюджетних асигнувань було визначено вартість предмета закупівлі та конкретно-визначений об’єкт внесено до титульного списку з капітального ремонту об’єктів житлового фонду м. Кременчука від 19.10.2021 по Департаменту ЖКГ з яким можна ознайомитися за посиланнями:
1. https://opendata.kremen.gov.ua/dataset/%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA-%D0%B7-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%83-%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D1%83-%D0%BC%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%D0%B0
2. https://data.gov.ua/dataset/57ec0e88-1fd9-42fd-a3cd-7fa726b0ca38
Також зазначаємо, що відповідно до пунктів 1-3 Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995 (далі - Порядок), титул об’єкта визначає основні техніко-економічні показники об’єкта будівництва і містить такі відомості: найменування об’єкта та його місцезнаходження, найменування замовника, сфера управління, до якої він належить, галузь, характер будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення підприємства, об’єкта, споруди), обсяг капіталовкладень, вартість основних фондів та завдання щодо введення в дію потужностей на весь період будівництва з розподілом капітальних вкладень за роками з урахуванням тривалості будівництва. Титул об’єкта, будівництво якого розпочинається в поточному році, та титул об’єкта, будівництво якого було розпочато у попередні роки, складаються за формою згідно з додатком 1 і затверджуються на весь період будівництва з визначенням джерел фінансування та розподілом за роками обсягів капітальних вкладень та завдань щодо введення в дію потужностей з урахуванням нормативної тривалості будівництва. Показники титулів об’єктів є плановими як для замовника, так і для підрядника, зокрема щодо фінансування об’єктів будівництва, та засобом забезпечення ефективного використання державних капітальних вкладень.
Згідно з п. 4 Порядку, титули складаються тільки для тих об’єктів, які забезпечені затвердженою в установленому порядку проектною документацією, розробленою на обсяг робіт, який необхідно виконати у плановому році, робочою документацією.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-25 20:07:37
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-04-20-000042 ● ac2651114cf94e069eb409b140ba9fa5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 3-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.04.2022 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-10-20-000799-b від 20.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-11 14:29:14
Звернення за роз'ясненням щодо змісту висновку та його зобов'язань
За результатами проведеного моніторингу по процедурі закупівлі UA 2021 10 20 000799 b Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області складено висновок. Департаментом житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області було розглянуто зазначений висновок, через що виникла необхідність отримання роз’яснень щодо змісту висновку та його зобов’язань.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу по процедурі закупівлі UA 2021 10 20 000799 b Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області складено висновок. Департаментом житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області було розглянуто зазначений висновок. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку повинен оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, визначених у висновку. Отже, Департамент житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Департамент ЖКГ) звертався до Вас з проханням надати роз’яснення щодо висновку. На цей час, відповіді від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області не було надано, отже не було конкретизовано яких саме заходів має вжити Департамент ЖКГ, не визначено спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень. Норми Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю. Виходячи зі всього вищезазначеного, та, особливо, на відсутність надання відповіді на роз’яснення від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, Департамент ЖКГ зобов’язується дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, зокрема частини шостої статті 17 Закону, пунктів 2 та 11 частини другої статті 22 Закону.
2022-05-17 08:14:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2022-05-26 08:48:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КВА" |
4 592 619,37
UAH з ПДВ
|
4 592 619,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШВЕД ДМИТРО РОМАНОВИЧ" |
4 593 993,60
UAH з ПДВ
|
4 593 993,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КВА" #39720797 |
Переможець |
4 592 619,37
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2022 09:53
|
Протокол 22.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2022 09:52
|
ДУ №5 Рилєєва Східна.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2022 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 08:55
|
Протокол (додаткова угода 4).pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 08:54
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2022 12:36
|
Протокол (додаткова угода № 3).pdf | зміни до договору |
16 березня 2022 12:35
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
16 березня 2022 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 10:20
|
IMG_3166.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 10:20
|
Протокол (додаткова угода № 2).pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:44
|
Протокол № 38 (додаткова угода).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:43
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 10:44
|
Договір №19-Р.pdf | укладений |
23 листопада 2021 10:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Від КП «Теплоенерго» надійшов лист з повідомленням про незадовільний технічний стан внутрішньоквартальних теплових мереж від будинку № 16 по провулку Рилєєва до буднку № 20-А по вул. Східній та з проханням призупинити роботи до усунення недоліків. Разом з цим, від ТОВ «КВА» надійшов лист з проханням продовжити строк виконання робіт та відповідно строк дії договору на закупівлю робіт: «Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку №16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» у зв’язку з температурним режимом, який не дозволяє виконати роботи з дотриманням технологічних процесів при влаштуванні покриттів з асфальтобетонних сумішей. Положеннями п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. З метою недопущення розриття на покладеному новому асфальтобетонному покриті, доцільно спочатку привести у задовільно-технічний стан теплову мережу до завершення виконання робіт, тому є необхідність продовжити строк дії договору про закупівлю. Разом з тим, необхідно продовжувати строк надання попередньої оплати та відповідно до вимог Бюджетного кодексу України зменшувати суму бюджетних асигнувань на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 19-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з початком нового бюджетного періоду та враховуючи наявність бюджетних асигнувань у 2022 році, на підставі рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 16.12.2021 «Про бюджет Кременчуцької міської територіальної громади на 2022 рік». Враховуючи, що вказані зміни не стосуються істотних умов договору, а електронний майданчик smarttender.biz функціонально не дає зазначити іншу причину та зобов’язує обрати одну із вичерпного переліку, що передбачені ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Внести зміни до договору від 22.11.2021 № 19-Р на виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку № 16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» із зазначенням причини передбаченої п. 3 ч. 5 с. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 19-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з невиконанням Замовником своїх зобов'язань в частині оплати вартості робіт відповідно до договору від 22.11.2021 № 19-Р на виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку № 16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» та враховуючи наявність затверджених бюджених асигнувань у 2022 році Сторони дійшли згоди доповнити пункт договору. Враховуючи, що вказані зміни не стосуються істотних умов договору, а електронний майданчик smarttender.biz функціонально не дає зазначити іншу причину та зобов’язує обрати одну із вичерпного переліку, що передбачені ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Зміни до договору від 22.11.2021 № 19-Р на виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку № 16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» внесені із зазначенням причини передбаченої п. 3 ч. 5 с. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 19-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з невиконанням Замовником своїх зобов'язань в частині оплати вартості робіт відповідно до договору від 22.11.2021 № 19-Р на виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку № 16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці», які були виконані Підрядником у 2021 році Сторони дійшли згоди доповнити пункт 2.1. договору. Враховуючи, що вказані зміни не стосуються істотних умов договору, а електронний майданчик smarttender.biz функціонально не дає зазначити іншу причину та зобов’язує обрати одну із вичерпного переліку, що передбачені ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Зміни до договору від 22.11.2021 № 19-Р на виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку № 16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці» внесені із зазначенням причини передбаченої п. 3 ч. 5 с. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 19-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі збільшенням вартості матеріалів, що були передбачені договірною кошторисною документацією та через подальшу неможливість виконувати роботи по договору від 22.11.2021 № 19-Р на виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку № 16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці», внаслідок дій країни-агресора, виникла необхідність зменшити обсяги закупівлі та Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору від 22.11.2021 № 19-Р на виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проходів та проїздів від будинку № 16 по провулку Рилєєва до будинку № 20-а по вулиці Східній у м. Кременчуці». |
Номер договору про закупівлю: | 19-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |