Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Контактна особа: |
Тарасюта Наталія Володимирівна 380363662495 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 09:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 31 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 30% від суми Договору, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 45 календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку від Постачальника. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Замовник здійснює остаточний розрахунок в розмірі 70% від вартості партії продукції, що готова до відвантаження, протягом 45 календарних днів з моменту отримання повідомлення про готовність Продукції до відвантаження, за умови отримання від Постачальника оригіналу рахунку на виготовлену партію Продукції. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
20 жовтня 2021 09:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 09:38 |
365-21-ПП_застосування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-30-000014 ● 4120ec4c753347618379dc7c6f708b5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2022 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2022 №80-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.11.2022 №80-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-10-20-000589-a 20.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 11:43:23
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Запасні частини до дизелів 15Д100» (ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-20-000589-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Якими чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель» від 03.06.2021 №1530-ІХ, яким внесено зміни, в тому числі, щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на».
Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 15:37:05
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 02.12.2022
Тендерним комітетом Замовника від 19.10.2021 року було прийняте рішення про проведення переговорної процедури закупівлі з державним підприємством «Завод імені В. О. Малишева» на закупівлю 34310000-3 запасні частини до дизелів 15Д100 на підставі абзацу чотири пункту 2 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Слід зазначити, що учасник надав на розгляд тендерному комітету документ який підтверджує відсутність конкуренції з технічних причин, про що і зазначено в обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі, а саме лист ДП «Завод імені В.О. Малишева» № 002-16/022/3981 від 21.07.2021 р., тобто вимогу Закону в частині документального підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин дотримано. В запиті Держаудитслужби зазначено, що оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте в Законі, в тому числі і в абзаці чотири пункту 2 частини 2 статті 40, не зазначено що документальне підтвердження відсутності технічних причин має бути обовязково оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Дадтково повідомляємо, що вищезазначений лист від ДП «Завод імені В.О. Малишева» наявний в замовника та прикріплений додатком до даного пояснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 12:17:10
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Запасні частини до дизелів 15Д100» (ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-20-000589-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чому на договорі поставки зазначено дві різні дати, а саме: №666дп/53-122-04-21-11406 від 09.11.2021 та від 19.08.2021? Яка дата вважається дійсною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-16 10:14:03
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 15.12.2022
Під час проведення переговорної процедури, учасником процедури ДП "Завод імені В.О. Малишева", разом із відповідним пакетом документів був наданий проект договору поставки із зазначеним реєстраційним номером учасника № 666 дп від 19.08.2021 р.
Після прийняття тендерним комітетом ВП РАЕС рішення від 19.10.2022 р. щодо визнання даного учасника переможцем переговорної процедури закупівлі та наміру укладання договору, даний проект договору був переданий 21.10.2022 р. на оформлення і реєстрацію в ДП "НАЕК "Енергоатом".
Реєстрація договору в Компанії була здійснена 09.11.2021 р.
У відповідності до п. 2.20 Положення про порядок укладання та ведення договорів (контрактів) 013-2-П-ДУ: "За наявності на договорі зовнішнього номеру, реєстраційний номер Компанії проставляється поряд через косу риску, дата зазначається нижче. Датою укладання договору є дата реєстрації договору в єдиній інформаційно-аналітичній системі, підсистема "Облік договорів" на базі SAP ERP".
Враховуючи вищенаведене, дата укладання договору № 666дп/53-122-04-21-11406 є 09.11.2021 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання пункту 3 розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-20-000589-a, повідомляємо, що з уповноваженою особою, відповідальною за проведення вищезазначеної закупівлі, було проведено роз’яснювальну роботу, вказано на помилки, щодо дотримання вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Наразі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, які зазначені в обґрунтуванні застосування переговорної процедури.
2023-01-02 11:01:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
державне підприємство «Завод ім. В. О. Малишева» #14315629 |
Переможець |
6 004 986,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2022 10:03
|
365-21-ПП_ДУ3.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2022 18:30
|
365-21-ПП_ДУ2.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2022 18:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2022 16:23
|
365-21-ПП_ДУ1.pdf | зміни до договору |
16 червня 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 10:54
|
365-21-ПП_договір.pdf | укладений |
10 листопада 2021 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: Зміна термінів поставки, погашення авансового платежу та строку дії договору. Істотні умови – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-04-21-11406 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: зміна термінів поставки, терміну погашення авансового платежу та терміну дії договору. Істотні умови – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-04-21-11406 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Істотні умови – На підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 розділу VII Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно пунктів 12.2, 13.1 договору поставки № 53-122-04-21-11406 від 09.11.2021 р. -продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-04-21-11406 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |