Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з асенізації рідких відходів
Очікувана вартість
141 642,00 UAH
UA-2021-10-19-015695-c 97816440a42b49f3ab2070d44deef59c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левіна Ірина Андріївна

380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 43600078
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1
Контактна особа: Левіна Ірина Андріївна
380970316234
dp-reintegration-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура по закупівлі Послуги з асенізації рідких відходів код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» застосовується на підставі п. 1 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», з урахуванням абз. 1 п. 7 ст. 40 «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу), .........з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю»
Раніше не відбулися 2 закупівлі за наступними ідентифікаторами № UA-2021-08-25-004675-c та № UA-2021-09-10-001024-b, через що послуги закуповуються шляхом застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 17:32
Оскарження наміру укласти договір: 30 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


КЕКВ:2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Місце надання послуг - Луганська область, Щастинський район, смт. Станиця Луганська, в районі перехрестя вул.. Лермонтова з вул. 5-лінія.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1098 метри кубічні
Послуги з асенізації рідких відходів. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90513000-6 "Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

19 жовтня 2021 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 17:26
Протокольне рішення УО №177.pdf
19 жовтня 2021 17:25
Звіт за результатами процедури 2.pdf
19 жовтня 2021 17:25
Звіт за результатами процедури 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС" СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКОї СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ (КП "ТЕПЛОСЕРВІС" СТ-ЛУГАНСЬКОЇ СТГ)
#35259450
Переможець 141 642,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 17:32

Документи

19 жовтня 2021 17:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 17:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС" СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКОї СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ (КП "ТЕПЛОСЕРВІС" СТ-ЛУГАНСЬКОЇ СТГ)
#35259450
141 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 17:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 17:37
ДУ №3.pdf зміни до договору
25 січня 2022 17:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:50
ДУ 2 до дог 105-11-21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 15:22
ДУ 1 до дог 105-11-21.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 09:42
Дог 105-11-21.pdf укладений
02 листопада 2021 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору в межах ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Зменшити обсяги та вартість закупівлі.
Номер договору про закупівлю: №105/11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити строк дії договору до 31.03.2022 року. Умови даної Додаткової угоди застосовуються та діють з 31.12.2021 року по 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: №105/11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 105/11-21 від 01.11.2021 року в період з 01 січня 2022 року по 31.03.2022 року включно. 2. Початкова сума вартості Договору № 105/11-21 від 01.11.2021 року на момент підписання даної угоди становить 141 642,00 гривень з ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2022 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 28 328,40 гривень у тому числі ПДВ 4721,40 гривень. 3. Кількість/обсяг наданих послуг згідно п. 3.3. Договору №105/11-21 від 01.11.2021 року з урахуванням змін становить 676,37 м3 з яких 219,6 м3 обсяг на 2022 рік (на час дії цієї додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: №105/11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML