Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплопостачання приміщень за адресою: 35600 Рівненська область м.Дубно вул.К.Острозького,25.
Очікувана вартість
565 616,00 UAH
UA-2021-10-19-015191-c cbb1606d23d74dfaa4283a841be7bc2d
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черешневська Тетяна Федорівна

+380365641243 dubnomed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений підрозділ "Дубенський фаховий медичний коледж" комунального закладу вищої освіти "Рівненська медична академія" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 44384258
Вебсайт: http://dmk.edu.ua/
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., місто Дубно, вул,К,Острозького, 25
Контактна особа: Черешневська Тетяна Федорівна
+380365641243
dubnomed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до частини 2 ст5 Закону України "Про природні монополії" зведений перелік субєктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р зведений перелік субєктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Ураховуючи те, що Комунальне підприємство "Дубнокомуненергія" Дубенської міської ради є монополістом з централізованого опалення в місті Дубно

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 17:47
Оскарження наміру укласти договір: 25 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138.5 Гкал
Ціна за одиницю: 4083.87UAH з ПДВ
Теплопостачання приміщень за адресою: 35600 Рівненська область м.Дубно вул.К.Острозького,25.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. К. Острозького,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

19 жовтня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-26-000052 ● abe4fbe4624a412d9f3b73120d36df72
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

26.10.2021 № 654
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.10.2021 № 654

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-19-015191-c 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-26 16:35:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Теплопостачання приміщень за адресою: 35600 Рівненська область м. Дубно вул. К.Острозького, 25 (ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-19-015191-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-19-015191-c, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, зокрема: Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р зведений перелік субєктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Ураховуючи те, що Комунальне підприємство "Дубнокомуненергія" Дубенської міської ради є монополістом з централізованого опалення в місті Дубно.
У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником) та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником? Також, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-19-015191-c не містить вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону?
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-03 16:42:34

Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ

З метою забезпечення прозорого здійснення закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції, для ефективного і раціонального використання коштів, ВП «Дубенський фаховий медичний коледж» КЗВО «Рівненська медична академія»РОР, здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг виключно в межах ЗУ «Про публічні закупівлі» на майданчику «Прозорро». Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміри бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на власному веб-сайті за посиланням http://dmk.edu.ua/ Плани закупівель ВП “Дубенський фаховий медичний коледж” - https://prozorro.gov.ua/search/plan?text=44384258 Тендери ВП “Дубенський фаховий медичний коледж” - https://prozorro.gov.ua/search/tender?text=44384258 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (Теплопостачання приміщень за адресою: 35600 Рівненська область м.Дубно вул.К.Острозького,25.) , розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті- http://dmk.edu.ua/публічні-закупівлі/


Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., переговорна процедура застосовується у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Постачання виробленої теплової енергії, пари та гарячої води та транспортування такої теплової енергії, пари та гарячої води здійснюватиме КП «Дубнокомуненергія» на підставі договору.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000р. № 1682-III; - Закон України « Про Антимонопольний комітет» від 26.11.1993р.№ 3659- XII; - Зведений перелік суб´єктів природних монополій розміщений на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України за адресою : http: www.amc.qov.ua, https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/uploaded-files/September2021_perelik_monopoli.pdf . В даному переліку під № 86 зазначений суб’єкт природніх монополій Рівненської області КП «Дубнокомуненергія». Також надаємо лист Комунального підприємства «Дубнокомуненергія»Дубенської міської ради №1072 від 03.11.2021р., в якому зазначено , що Комунальне підприємство «Дубнокомуненергія» Дубенської міської ради здійснює діяльність на ринку виробництва, транспортування, та постачання теплової енергії (копії додаються). Межі зазначеного ринку охоплюються територіальними межами м. Дубно.
Також у листі зазначено, що на даний час КП «Дубнокомуненергія» має технічну та технологічну можливість здійснювати транспортування теплової енергії в межах заявленого ринку теплопостачання території міста Дубно.Тому ВП «Дубенський фаховий медичний коледж» КЗВО «Рівненська медична академія» РОР може укласти договір за переговорною процедурою саме з КП «Дубнокомуненергія» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-19-015191-c). Отже, за відсутності конкуренції, в тому числі з технічних причин, наша установа не має можливості здійснювати закупівлю пари та гарячої води в інших організацій. Дана послуга за місцезнаходженням навчальних корпусів ВП «Дубенський фаховий медичний коледж» КЗВО «Рівненська медична академія» РОР може бути надана лише певним постачальником, а саме КП «Дубнокомуненергія». Інша альтернатива відсутня. Тому договір може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з КП «Дубнокомуненергія».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Дубнокомуненергія" Дубенської міської ради
#13971076
Переможець 565 616,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 17:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Дубнокомуненергія" Дубенської міської ради
#13971076
565 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 15:31
Кінець періоду оскарження: 16 листопада 2021 00:00
Дата відміни: 05 листопада 2021 15:31
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлені порушення усунути неможливо
Документи:
05 листопада 2021 15:31
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:23
Протокол ТК №5