Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000, 00000000000000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000 000000000000 00000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 11:33 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 0000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 11:56 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
20 жовтня 2021 14:23 |
00000000 |
20 жовтня 2021 14:22 |
0000000000000000000000000000000000 |
20 жовтня 2021 14:22 |
00000000000000000000000000 |
20 жовтня 2021 14:22 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
20 жовтня 2021 14:22 |
0000000000000000000000000000000000 |
19 жовтня 2021 16:47 |
0000000000000000000000000000000 |
05 листопада 2021 11:56 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 жовтня 2021 14:23 |
00000000
|
||
20 жовтня 2021 14:22 |
0000000000000000000000000000000000
|
||
20 жовтня 2021 14:22 |
00000000000000000000000000
|
||
20 жовтня 2021 14:22 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 жовтня 2021 14:22 |
0000000000000000000000000000000000
|
||
19 жовтня 2021 16:47 |
0000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000092 ● eb149f671ec64a69b6ade96c4125a089
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2021-10-19-014921-c 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 15:16:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі чохлів до бронежилетів "Корсар МЗс" або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-19-014921-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-20 09:33:35
Чохол до бронежилета "Корсар МЗс" або еквівалент
Документи, на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою недопущення, в подальшому, встановлених випадків було організовано та проведено додаткові заняття з всіма уповноваженими особами замовника. Відповідальна особа за проведення процедури закупівлі №UA-2021-10-19-014921-c - чохол до бронежилета "Корсар МЗс" або еквівалент – уповноважена особа відділу публічних закупівель Похваленна Вікторія Анатоліївна, на підставі виявлених ДАСУ порушень оголошено зауваження та позбавлено премію у розмірі 10%.
2022-02-07 14:49:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
12 січня 2022 15:47
|
00000000 | зміни до договору |
01 грудня 2021 11:09
|
000000000000000000000000000 | зміни до договору |
01 грудня 2021 11:08
|
00000000 | укладений |
01 грудня 2021 10:59
|
00000000000 | укладений |
01 грудня 2021 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |