Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Привокзальної площі у місті Ковелі Волинської області»
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2021-10-19-014276-c f53e18a7eb3c407097f4293b262d870c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Вашека

+380335261742
+380678459890
komunkovelukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Руслан Вашека
+380335261742, +380678459890
komunkovelukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 12:00
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Привокзальної площі у місті Ковелі Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул.Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Після підписання акта виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 40
Iнша подія Після отримання позитивного експертного звіту Пiсляоплата 10 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ковелькомунпроект 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук" 839 000,00
UAH з ПДВ
839 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 23:11
Електронний підпис
27 жовтня 2021 23:08
44.pdf
27 жовтня 2021 22:12
Електронний підпис
27 жовтня 2021 21:39
CCF27102021.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 12:56
Електронний підпис
27 жовтня 2021 12:31
3.rar
27 жовтня 2021 12:31
2.rar
27 жовтня 2021 12:31
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ковелькомунпроект

ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ковелькомунпроект
#32232304
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 19:55
ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук"
#36064142
Переможець 839 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 16:37

Документи

04 листопада 2021 19:55
Електронний підпис
04 листопада 2021 17:28
Протокол № 21 від 04.11.2021р..pdf

Документи

08 листопада 2021 16:37
Електронний підпис
08 листопада 2021 16:36
Протокол № 23 від 08.11.2021р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук"
#36064142
839 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 16:37
Електронний підпис
08 листопада 2021 16:36
Протокол № 23 від 08.11.2021р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 10:46
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:31
ДУ № 2 від 30.12.2022р..pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:37
ДУ № 1 від 31.12.21р. ПКД.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 15:38
Додатки до договору № 199 від 10.11.2021р..pdf укладений
10 листопада 2021 15:38
Договір № 199 від 10.11.2021р..pdf укладений
10 листопада 2021 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо розроблення проєктно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 792 423,27
UAH