Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісна комп"ютерна техніка
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2021-10-19-013586-c ● fbd0e7c5d5fd489b8cf0f30dbccb21af
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Центр надання соціальних послуг" Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23238081 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, площа Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Бельдій Світлана Ярославівна +380677758072 cnsp_umr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 11:56 |
Очікувана вартість: | 88 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Персональний комп`ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08746, Україна, Київська область, м. Українка, пл. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 жовтня 2021
—
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
4 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08746, Україна, Київська область, м. Українка, пл. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 жовтня 2021
—
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
4 шт
Клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08746, Україна, Київська область, м. Українка, пл. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 жовтня 2021
—
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
4 шт
Миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08746, Україна, Київська область, м. Українка, пл. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 жовтня 2021
—
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісна комп`ютерна техніка | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 16:07 |
Комп техніка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 22 жовтня 2021 18:45
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 15:40
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Так, допускається.
Так, допускається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" |
71 574,00
UAH з ПДВ
|
69 814,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
76 329,92
UAH з ПДВ
|
70 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗЛОБА ДМИТРО ІВАНОВИЧ" |
87 600,00
UAH з ПДВ
|
86 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" #43509985 |
Рішення скасоване |
69 814,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 14:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" #43509985 |
Відхилено |
69 814,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 15:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
70 690,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 08:44
|
договір 44.PDF | укладений |
01 грудня 2021 15:30
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 грудня 2021 12:56
|
70 690,00 UAH | UA888201720344200003000030843 ЦНСП Української міської ради |
UA723052990000026000050544638 ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
Оплачений |