Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Провід М27500-20SB1Т23
Очікувана вартість
110,00 USD
UA-2021-10-19-008412-c e0d3547bf6044c63b6caff01ebdbb57e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Трошкін Андрій Володимирович

380544766100 plant@aviakon.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНОТОПСЬКИЙ АВІАРЕМОНТНИЙ ЗАВОД "АВІАКОН"
Код ЄДРПОУ: 12602750
Вебсайт: http://www.aviakon.com/
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, вул. Рябошапка 25
Контактна особа: Трошкін Андрій Володимирович
380544766100
plant@aviakon.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 09:00
Очікувана вартість: 110,00 USD без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,10 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


УВАГА! ЗМІНА КОНКУРСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 м
Провід М27500-20-SB1Т23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2021
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для нерезидентів України: 100% передоплата в доларах США, в строк до 10 робочих днів з дати отримання рахунку. Для резидентів України: Для платників ПДВ: 80% передоплата в гривнях по курсу НБУ на дату прийняття рішення впродовж 10 робочих днів з дати отримання рахунку. 20% - впродовж 10 робочих днів, наступних за днем надсилання квитанцій про реєстрацію податкових накладних, оплата в гривнях по курсу НБУ на дату прийняття рішення. Для неплатників ПДВ: 100% передоплата в гривнях по курсу НБУ на дату прийняття рішення впродовж 10 робочих днів з дати отримання рахунку. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій