Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з монтажу системи блискавкозахисту будівлі (Новобілярський селищний клуб, за адресою: вул. Театральна, буд. 4 , смт. Нові Білярі Одеського району Одеської області) (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
64 835,00 UAH
UA-2021-10-19-003972-c ● 92af5f76335f4db89234cfd8c123f1d6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44138014 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, пр.Григорівського десанту, будинок 18 |
Контактна особа: |
Яківчук Ганна Олександрівна 380938192512 annyakivchuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 64 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 324,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | не застосовується |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з монтажу системи блискавкозахисту будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67550, Україна, Одеська область, смт.Нові Біляри, вулиця Театральна, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312310-3 — Встановлення обладнання для захисту від блискавок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 10:20 |
25.10.2021 Перелік змін.docx | |
25 жовтня 2021 10:20 |
Нова редакція 25.10.2021 ТД (Блискавка НБ).docx | |
19 жовтня 2021 10:55 |
19.10.2021 ТД (Блискавка НБ).docx |
25 жовтня 2021 10:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 10:20 |
25.10.2021 Перелік змін.docx
|
|||
25 жовтня 2021 10:20 |
Нова редакція 25.10.2021 ТД (Блискавка НБ).docx
|
|||
19 жовтня 2021 10:55 |
19.10.2021 ТД (Блискавка НБ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
незаконна та дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 жовтня 2021 14:15
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 09:46
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації Вами зазначено, що:
«Вимоги щодо наявності працівників повинні відповідати Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852
«Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до яких:
Керівник робіт повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт повинні відповідати таким вимогам:
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Повідомляємо Вас, що такий вид робіт, як «Монтаж системи блискавкозахисту» не підпадає під дію Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 та не підлягає ліцензуванню.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення стосуються робіт протипожежного призначення - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
На підставі чого ви зазначаєте, що вимоги щодо наявності працівників повинні відповідати Ліцензійним умовам?
Крім того, вищезазначеними ліцензійними умовами не передбачено, що виконавці робіт повинні мати стаж роботи «за цим видом робіт не менше трьох років» (згідно вашої вимоги). Крім того, у учасників виникає питання за яким видом робіт три роки?
Таким чином, вимагаємо внести зміни до умов Тендерної Документації, шляхом усунення вимог про наявність працівників згідно Ліцензійних умов та наявності стажу роботи не менше трьох робіт у виконавців.
У разі, якщо до 30 жовтня Вами не буде усунуто вищезазначених дискримінаційних та незаконних вимог, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх інтересів до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення. За результатом його розгляду, уповноваженою особою буде прийнято рішення та внесено відповідні зміни.
уточнення інформації
Дата подання: 21 жовтня 2021 14:21
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 09:44
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації Вами зазначено, що:
«Аналогічним в рамках цієї закупівлі є договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Тобто, аналогічним вважається договір укладений із Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі». Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду.»
Поясніть будь ласка, з яким кодом ДК має бути аналогічний договір?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо стосовно вищезазначеного питання наступне: відповідно до умов Тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, що є предметом даної процедури закупівлі. Аналогічним в рамках цієї закупівлі є договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Тобто, аналогічним вважається договір укладений із Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі» за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи.
уточнення інформації
Дата подання: 22 жовтня 2021 16:18
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 09:36
Згідно вимог тенхнічної частини тендерної документації: " Встановлення, монтаж, демонтаж, необхідні будівельні роботи, транспортування, вивезення та інші дії, пов’язані з наданням послуги здійснюється Виконавцем власними силами та за власні кошти." Уточніть будь ласка, Виконавець має здійснити ці роботи за власні кошти або мається на увазі, що ми повинні включити ці роботи та витрати до кошторисного розрахунку в повному обсязі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо стосовно вищезазначеного питання наступне: відповідно до умов Тендерної документації Учаснику необхідно включити роботи, що є предметом даної процедури закупівлі та витрати до кошторисного розрахунку в повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
57 993,07
UAH з ПДВ
|
57 993,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
04 листопада 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій