Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційно-консультаційна послуга із розробки та впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2021-10-19-003427-c ● 1f551620ffc34e0988114ecde3f608c0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Обійми" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25927459 |
Місцезнаходження: | 49051, Україна , Дніпропетровська обл., ДНІПРО, м.Дніпро, Дніпропетровська область, Індустріальний район, вул.Тверська, 41 |
Контактна особа: |
Токарєва Вікторія Сергіївна +380504533925 centr.reab.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 10:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 10:34 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 13 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-консультаційна послуга із розробки та впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Тверська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 10:39 |
Оголошення .docx | |
19 жовтня 2021 10:39 |
Додаток 1 Технічні кількісні та якісні вимоги.docx | |
19 жовтня 2021 10:39 |
Додаток 2 Форма пропозиції.docx | |
19 жовтня 2021 10:39 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
19 жовтня 2021 10:39 |
Додаток 4 Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
термін виконання послуги
Дата подання: 20 жовтня 2021 18:47
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 15:12
згідно умов тендерної документації термін виконання послуги - до 5.11.2021, при цьому приймання пропоцицій до 29.10, далі період на вивчення та аукціон, потім термін щоб підписати договір, все це займає час приблизно до 5.11.2021р. Середньостатистичний період впровадження СУБХП не становить 1-2 дні, це система, з практичного досвіду реальну систему, з аудитом, звітом та рекомендаціями, адаптованими методиками,з супроводом та навчанням персоналу впроваджують мінімум за 3-4 місяці, ну принаймні за 1-2 дні можна передати тільки чужий пакет документів, ви не помилилися в термінах виконання послуги? 05.11.2021р. це початок надання послуги і наприклад проведення діагностичного аудиту, чи розробка повного переліку, як вказанов в проекті договору? ви хочете раально діючу систему чи просто пакет документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
У тендерної документації та договорі чітко визначений предмет закупівлі: розробка пакету документації і навчання персоналу.
Поняття "впровадження" включає в себе процеси від навчання персоналу до застосування розробленого пакету документації НАССР в повсякденній практиці установи. Замовнику не потрібні послуги сторонніх консультантів по застосуванню вимог відповідно до розробленої документації НАССР, які будуть здійснені силами (персоналом) заказника.
Процес впровадження і подальше застовування системи НАССР через певний період часу супроводжується внутрішнім аудитом, який проводиться силами Замовника або залучених консультантів, а також аудитом відповідних компетентних державних органів.
У тендерної документації та договорі чітко визначений предмет закупівлі: розробка пакету документації і навчання персоналу.
Поняття "впровадження" включає в себе процеси від навчання персоналу до застосування розробленого пакету документації НАССР в повсякденній практиці установи. Замовнику не потрібні послуги сторонніх консультантів по застосуванню вимог відповідно до розробленої документації НАССР, які будуть здійснені силами (персоналом) заказника.
Процес впровадження і подальше застовування системи НАССР через певний період часу супроводжується внутрішнім аудитом, який проводиться силами Замовника або залучених консультантів, а також аудитом відповідних компетентних державних органів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРШИНІН СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
10 495,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧЕРНОТА АННА МИКОЛАЇВНА" |
12 100,00
UAH з ПДВ
|
10 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРШИНІН СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ #2655605959 |
Переможець |
10 495,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 09:38
|
дог46.pdf | укладений |
05 листопада 2021 09:38
|