Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційна послуга із розробки та впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2021-10-19-003427-c 1f551620ffc34e0988114ecde3f608c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токарєва Вікторія Сергіївна

+380504533925 centr.reab.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Обійми" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25927459
Місцезнаходження: 49051, Україна , Дніпропетровська обл., ДНІПРО, м.Дніпро, Дніпропетровська область, Індустріальний район, вул.Тверська, 41
Контактна особа: Токарєва Вікторія Сергіївна
+380504533925
centr.reab.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 10:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 10:34
Початок аукціону: 01 листопада 2021 13:46
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-консультаційна послуга із розробки та впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Тверська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2021
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 10:39
Оголошення .docx
19 жовтня 2021 10:39
Додаток 1 Технічні кількісні та якісні вимоги.docx
19 жовтня 2021 10:39
Додаток 2 Форма пропозиції.docx
19 жовтня 2021 10:39
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
19 жовтня 2021 10:39
Додаток 4 Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

термін виконання послуги
Дата подання: 20 жовтня 2021 18:47
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 15:12
згідно умов тендерної документації термін виконання послуги - до 5.11.2021, при цьому приймання пропоцицій до 29.10, далі період на вивчення та аукціон, потім термін щоб підписати договір, все це займає час приблизно до 5.11.2021р. Середньостатистичний період впровадження СУБХП не становить 1-2 дні, це система, з практичного досвіду реальну систему, з аудитом, звітом та рекомендаціями, адаптованими методиками,з супроводом та навчанням персоналу впроваджують мінімум за 3-4 місяці, ну принаймні за 1-2 дні можна передати тільки чужий пакет документів, ви не помилилися в термінах виконання послуги? 05.11.2021р. це початок надання послуги і наприклад проведення діагностичного аудиту, чи розробка повного переліку, як вказанов в проекті договору? ви хочете раально діючу систему чи просто пакет документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
У тендерної документації та договорі чітко визначений предмет закупівлі: розробка пакету документації і навчання персоналу.
Поняття "впровадження" включає в себе процеси від навчання персоналу до застосування розробленого пакету документації НАССР в повсякденній практиці установи. Замовнику не потрібні послуги сторонніх консультантів по застосуванню вимог відповідно до розробленої документації НАССР, які будуть здійснені силами (персоналом) заказника.
Процес впровадження і подальше застовування системи НАССР через певний період часу супроводжується внутрішнім аудитом, який проводиться силами Замовника або залучених консультантів, а також аудитом відповідних компетентних державних органів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРШИНІН СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ 12 000,00
UAH з ПДВ
10 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧЕРНОТА АННА МИКОЛАЇВНА" 12 100,00
UAH з ПДВ
10 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 11:30
Інформаційний лист.pdf
27 жовтня 2021 11:30
Лист- згода на ОПД.pdf.p7s
27 жовтня 2021 11:30
Витяг ЄДР ФОП ВСГ.pdf.p7s
27 жовтня 2021 11:30
Лист- згода на ОПД.pdf
27 жовтня 2021 11:30
Довідка Додаток 1.pdf.p7s
27 жовтня 2021 11:30
Довідка наявність МТБ.pdf
27 жовтня 2021 11:30
Витяг ЄДР ФОП ВСГ.pdf
27 жовтня 2021 11:30
Довідка Додаток 1.pdf
27 жовтня 2021 11:30
Інформаційний лист.pdf.p7s

Публічні документи

28 жовтня 2021 22:05
Електронний підпис
28 жовтня 2021 22:04
5 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 жовтня 2021 22:04
9.1 (4) Лист-відгук.pdf
28 жовтня 2021 22:04
22 Витяг єдиний податок.pdf
28 жовтня 2021 22:04
23 Паспорт копії.pdf
28 жовтня 2021 22:04
10 Довідка ст 17.pdf
28 жовтня 2021 22:04
15 Проект договора.pdf
28 жовтня 2021 22:04
9.1 (2) Додаткова угода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРШИНІН СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ

ФОП "ЧЕРНОТА АННА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРШИНІН СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ
#2655605959
Переможець 10 495,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 13:05

Документи

02 листопада 2021 13:05
Електронний підпис
02 листопада 2021 13:04
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРШИНІН СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ
#2655605959
10 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 13:05
Електронний підпис
02 листопада 2021 13:04
Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 13:16
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 09:38
дог46.pdf укладений
05 листопада 2021 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 495,00
UAH